Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 mange som rynker på nesen når jeg sier det namnet.. skjønner ikke helt hvorfor...syns det er nydelig jeg.. kunne ønske jeg fikk sambo med på å ha bare det navnet visst vi får gutt.. Oldefaren min het det..
prebs Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Det er jo koselig med oppkalling, men jeg er heller ikke så glad i Eugen. Hva med et navn til, foran eller bak? Var det du som hadde det andre innlegget om Eugen? I så fall synes jeg både Martin Eugen og Jacob Eugen fungerer fint.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 ja.er den samme.. skulle se om jeg fikk litt mer respons med navnet i overskrifta..
Bruble Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Synes det er et fint navn jeg. Minner meg om gammelonkelen min som heter det:)
huldra87 Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 Helt ærlig så synes jeg at dette navnet var veldig lite pent, desverre! Men oppkalling er alltid koselig, og det kunne jo vært brukt som mellomnavn, f.eks Martin Eugen som det so lenger oppe her.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #9 Skrevet 3. mai 2008 hm første jeg tenkte var "æsj" altså at unger vil finne på å kalle han æsjen som i æsjen bæsjen
Vannmann35 Skrevet 4. mai 2008 #10 Skrevet 4. mai 2008 Synes det er stil over Eugen, og kunne gjerne brukt det selv. Jeg liker også Eugenia til en jente - vakkert :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå