Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Vil først gratulere de som har lyktes i det siste og føler med de som det har gått galt med! For de som ikke kjenner meg så sluttet jeg med pilla nov 99. Har 3 SA bak meg og vi lyktes på 2 IVF forsøket. Selv har jeg nå blitt 33+2 og ting går fremover. Har hatt veldig mange plager og fått mange diagnoser underveis. Slet med blødninger fra rugedag 10 tom 7+4. Har i tillegg hatt litt blod på papiret 3 ganger etter uke 20. Det er bestandig veldig nærvepirrende... Jeg går på fragmin pga at jeg har antistoffer i blodet som gjør at blodet koagulerer når det ikke skal. Mye blåflekker på magen, men det går greit å sette disse sprøytene, blir en vanesak! Eller har jeg fått svangerskapsdiabetes så jeg driver med kostregulering i håp om at jenta i magen ikke blir for stor. Foreløpig trenger jeg ikke insulin... Beregnet at hun kommer til å være rundt 4 kilo ved termin. Jeg ligger i grensen til å ha for lavt stoffskifte, men trenger heldigvis ikke noen medisiner for dette... Har også fått svangerskapskløe med forhøyede verdier på noen blodprøver som ble tatt. Foreløpig er de "lave nok", men veldig viktig at blir fulgt nøye med for dersom de blir for høye er det fare for livet til jenta i magen. SÅ blir nye blodprøver neste uke og er veldig spent på hva som skjer videre. Så Får vi bare krysse fingrene for at alt går bra noen uker til. Vi venter spent på jenta vår og håper at hun ikke tar skade av alt dette. Foreløpig er hun i full aktivitet i alle fall :-) Selv om dette har og er svintøft så er det alikavell verdt det og håper at dere alle får den gleden av å bli foreldre snart! KLÆM
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Hei Collargol ) Så kjekt å se deg innom ! Har jo fulgt med deg vet du,og sett at det er mye man må gjennom på veien...Er det ikke det ene så er det fort det andre. Håper tiden frem til du får møte vesle-jenta går fort,og at det ikke blir for mange plager på veien.Kanskje du koser deg litt ekstra med redebygging i disse dager?Kanskje navneboken også pløyes nøye? Nyt det Collargol ! Klem fra
Ann-ch. Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Så koselig å få en oppdatering underveis:-) Men det er ikke bare bare å gå gravid tydligvis.... Først mye slit for å bli gravid også mye slit gjennom graviditeten,huff. Håper det går bra og at dere kan kose dere de ukene som gjenstår. Masse lykke til videre. Klem
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 masse masse lykke til vennen. Er kjempe glad på dine vegner. Vil berre gjør dg oppmerksom på at stoffskifte må følges nøye med det også Også etter svangerskapet, hvis ikke vil du bli svææææææææær;) Er glad de følger nøye med dg, for det ble ikke gjort hos meg. men det gikk takk og lov bra, så du er i gode hender. Nå når du blir sjekket så ofte så vil barne i magen din bli passet gått på. Kos dg med resten av svangerskapet. Stor klem fra meg
74skytte Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Koselig å høre fra deg. Lykke til videre i svangerskapet! :-)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Navnet er klart og har vært det lenge faktisk så den biten trenger vi ikke tenke på :-) Mannen min driver med rommet hennes. Vi har bygd på så det skal lages helt fra begynnelsen av. Håper bare at han rekker å bli ferdig med det før vesla kommer :-) Skulle gjerne sluppet unna noe av dette ja, men jeg håper bare at resultatet til slutt blir bra. Mye bekymringer med alle disse sykdommene, men håper og satser på at alt går bra til slutt!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå