Gå til innhold

Termin 31.12.2008,er det noe med samme dato?

Anbefalte innlegg

Hei,jeg kommer egentlig fra berlin og flytted 2 år siden til bergen på grund av kjæresten min,så har ikke sa mye venner endå og syns dette er en bra måte for snakke med noen som er i samme situasjon.Nå er jeg 6 uker på vei og gleder meg.Har vært hos leger og han så termin blir 31.12.08 -dette var jo "perfekt" timing ; ) Er der noen som har samme dag som termin,eller i nærheten av det ?

Syns også at tiden gå for langsam og er ganske trøtt og sliten in i mellom,men ikke kvalm heldigvis.

hilsen DB

Fortsetter under...

Hei.

Jeg venter nr 2 og har foreløpig termin 31.12.08. Har ikke vært hos legen ennå, så terminen kan forandre seg litt. Jeg har ikke tid denne gangen til å føle og kjenne på alt, så tiden går ganske fort så langt. Har en liten jente på 17mnd, så har nok å finne på om dagen.

Er ganske kvalm og sliten, men håper jeg slipper den fæle morgen kvalmen. Da blir alt fort så slitsomt. Hadde nesten et symptom fritt svangerskap sist da.

Gjennom helsestasjonen i byen din, vil du sikkert bli kjent med kommende mødre med termin i nærheten av din. Jeg har hatt nær kontakt med de jeg møtte der.

Masse lykke til med den kommende babyen.

Klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...