Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Hvor i Oslo kan man få kjøpt mammaklær i store størrelser?
Nætte;mortil2 Skrevet 8. mai 2008 #2 Skrevet 8. mai 2008 Jeg er stor og var litt usikker på hvordan klær jeg skulle finne.. Men redningen var Kapp Ahl!! De tunikatoppene der, som egentlig ikke er gravidklær, er fantastiske!!! De er fine å se på, finnes i store størrelser og kan brukes hele svangerskapet og etterpå!!!! Så jeg har kjøpt fem slike, og har to tynne jakker over når det er kaldt. I oslo har dere kanskje myyyye mer utvalg i store mamma klær, men for meg ble altså redningen kapp ahl! Bukser er det jo så som så med, men finnes mange modeller både i mammabukser og bukser som er lave på livet.
C@milla *EMIL* Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Ja må si at Kappahl er et mekka for oss i store størrelser! Har alltid elska den butikken der, og tunikaene... Ja, ser skikkelig gravid ut i de også!
Mersa og gutta <3 Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Ja og Zizzi, men ikke alt som passer lengre når jeg er gravid....Spesielt bukser sliter jeg med å finne! De hadde gravidbukser på Kappahl sist jeg var gravid, men de selger dem ikke lengre :-( De var helt perfekt!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Finner ikke gravidbukser som passer. Overdeler er greit, men bukser??? Bor i Oslo og irriterer meg grønn hver gang buksene ikke passer!! Vil ikke bestille på nett, da jeg vil prøve først. Ideer ???
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 I tilfelle dette ikke er prøvd: Jeg har mammabukser fra HM som er mer enn store nok til meg. Trodde aaaaldri jeg skulle komme inn i de, men prøvde et par og jaggu var de store nok. Er 120 kilo, så har nok å drasse på...
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 Jeg veier 93 kg og finner ikke mammabukser som passer på HM. Large passer for magen, men blir litt for trang rundt hoftene, rumpe og lår. XL passer fint for rumpe, hofter, og lår, men hanger for løst med magebåndet, slik at buksene siger ned... Det eneste jeg kan bruke som passer overalt, er joggebuksene fra HM...
malleleo<3 Skrevet 9. juli 2008 #8 Skrevet 9. juli 2008 det skal være en zip butikk der en plass! de hadde en butikk i trondheim og den var fantastisk! kjempefine mammabukser opp til 54 og større i noen modeller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå