Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært overstimulerte over lengre tid? som har tappet flere ganger på sykehuset???

Jeg har ligget 7 uker på sykehuset. Tappet mange ganger ila 11 dager, men magen ble bare like stor igjen...noen som har samme erfaring? Jeg fikk beskjed om at magen gradvis ville gå ned igjen, når jeg kom hjem. Blodprøvene og leverprøvene mine blir finere og finere, albuminnivået er snart normalt igjen - men magen er fortsatt like stor og hard og overstimulert. Jeg lurer på hvor lenge jeg skal være hjemme og vente på at magen skal gå ned - det er såååå kjedelig å bare ligge rolig, men jeg kan og orker ikke å gjøre noe. Jeg er gravid.

- Endelig begynner buken å tømmes for væske, men så er jeg i uke 17 også - har vært overstimulert og "full" siden 17. januar, så jeg er jammen glad for at "baby-magen" kan komme mer frem nå :-) Andre som har vært overstimulerte lenge?? Har vært en slitsom tid. Brystbeinet har knekt og jeg har fått betennelse i brystbeinet, samt at omkretsen på ribbeina mine har økt med 15 cm - nå når dette skal ned igjen til normal størrelse gjør det sinnsykt vondt, når det på en måte knekkes på plass igjen etter å ha vært "stor" i 3 mnd. Ingen morsom opplevelse å få væske i buken iallefall. Godt det ikke blir flere runder med hormoner og IVF for våres del ;-)

Noen andre med erfaring som fortsatt befinner seg i dette forumet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da. Har ikke noen erfaring med å være overstimulert,heldigvis. Det høres jo helt grusomt ut. Men spennende at du faktisk er gravid og snart halvveis. Håper ting roer seg og at du snart er tilbake som normalt og kan nyte graviditeten. Masse lykke til videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...