Endelig-mamma Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 I dag åpnet den nye kafeen i Tønsberg, rett ved siden av Liten. Dette er et sted som er tilrettelagt for gravide og småbarns foreldre, hvor man kan holde barselgrupper og som er ammevenlig. Kanskje det kan være lurt å legge treffene dit? I samme slengen: Er det noen her med termin i november som kunne tenke seg å treffes en gang i uken eller rundt om der? Er alltid hyggelig å holde følge med noen Jeg er forøvrig førstegangs
Miss Dynamite Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 jøss dette stedet har jeg ikke hørt om gitt..!! Jeg er førstegangs også, har forsåvidt termin i oktober da. hitill 27 okt.. spennende å følge andre.. gjerne send en pm
kitty06 Skrevet 19. juni 2008 #3 Skrevet 19. juni 2008 Heisann =) Jeg har termin i november den 23. Er min første gang også. er veldig ny på denne siden men hadde vært koselig og dratt på no treff =)
daneli Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Artig da =) Må jo nesten ta en tur ditt. Kan jo legge et treff ditt kanskje? Termin 17 Augus jeg da, men kommer gjerne =)
ane29 Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 hei:) hadde vært koslig med et bim treff i tønsberg:)? jeg er ei jente på 30 år og venter min første baby rundt 20 august. hilsen anette
Endelig-mamma Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2008 Da har vi fått termin samme dag Kitty Dog jeg skal tilbake for ny måling i slutten av august da ultralyd fjorten dager før viste termin 15. november. Iallefall mellom 15-23 engang, men fra sykehuset står det 23.november Om noen vil ta en kaffe en dag så hyl ut
Miss Dynamite Skrevet 22. juni 2008 #7 Skrevet 22. juni 2008 jeg hyler ut!! termin 26 okt... hmm.. "stor som et fjell" hehe... hadde vært kos å følge noen, og treffes etter ungene kommer også!!! hvis noen vil, er msn min : [email protected] ( to understreker)
Lillemor m 2 tuller Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 Dere må gjerne komme på Esmeralda hvis dere vil Hvis dere ikke er i gang med treff på det nye stedet da. På Esmeralda har de fleste termin i juni, juli og august, men det er åpent for alle Neste treff er på torsdag kl 12. Jeg er den eneste uten mage, for jeg har poppet allerede
Endelig-mamma Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. juni 2008 Jeg har hatt full inboks det siste døgnet, men den er tømt nå *ler*
nemi1981 Skrevet 25. juni 2008 #10 Skrevet 25. juni 2008 er bra med et nytt sted tror jeg, for hvis de som allerede har fått/ straks får skulle møtt opp på esmeralda så hadde de bedt oss om å gå...de er ekstremt sære langs hele brygga fordi vognene tar for mye plass...kjedelig, men sånn er det jo bare...
Lillemor m 2 tuller Skrevet 25. juni 2008 #11 Skrevet 25. juni 2008 Ja, jeg regner med at vi må flytte på oss etter hvert Tenkte bare at hvis noen har lyst å bli kjent med andre gravide, så er det i hvert fall noen på E enn så lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå