Gå til innhold

fortelle kommende besteforeldre

November nurk, i Desember

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

Dere som har fortalt nyheten.(eller skal)

Vi hadde lyst til å fortelle begge par samtidig.

kanskje ved en middag. ,eller noe her hjemme.

Men noen som har en spenstig, litt anderledes en å bare si-det-rett-frem måte å fortelle det på?

Hadde vært gøy med noe innputt utenfra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp inn kopper med teksten verdens beste bestemor/far. Bruk de når dere skal servere kaffe og dessert.

Skrevet

mine foreldre bor et stykke unna, så jeg kjøpte en liten bok med tittelen "verdens beste bestemor" og sendte til mamma. Det er hennes første barnebarn

Skrevet

jeg satte meg ned å fortalte at jeg hadde noe å fortelle.. å satt lenge å vridde meg, da skjønte de det med en gang, å ble kjempe glade. Er nok ikke beste måten å si d på... men de fikk gjetta seg fram til det å ble veldig glade :) jippi... var bare 6 fulgåtte uker da jeg fortalte det.....

Skrevet

Jeg fortalte det til mine foreldre, og samboeren min fortalte det til sine foreldre.

Jeg ga foreldrene mine en bok som omhandlet det å bli besteforeldre, jeg husker ikke hva den heter. Synes det var koselig!

Samboeren min sa det vel bare rett ut, mann som han er! :) Han sa noe i retning av at han hadde noe å fortelle dem, nemlig at hvis alt fortsatte å gå bra, skulle vi bli foreldre i oktober. For å være helt ærlig, så var jeg så kvalm og trøtt da han sa det (klokka ti om kvelden! 1tri er ikke så artig bestandig!) at jeg har litt uklare minner om akkurat den episoden der...

Skrevet

vi var på 3D ul og fikk dvd film av babyen. Så viste vi den til kommende besteforeldre...... de fikk sjokk!

var kjempe gøy, og virkelig å anbefale

Skrevet

jeg ringte foreldrene mine og inviterte dem til julefeiring i oslo, sammen med barnebarnet deres. De bor i Trøndelag og dette er første barnebarnet! Mamma utbrøt: HVA SA DU NÅ???? hun ble kjempe glad!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...