Gjest Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Jeg har falt sånn for Mikaela den siste tiden.. Hva synes dere om dette navnet?
mamma til Isak Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Jeg synes det er utrolig fint! Kunne godt ha brukt det selv
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Fint navn... deilig med et nytt navn her inne... :-)))
slurp Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Nydelig navn som står på min liste. Har nevnt det for noen venninner og noen synes det var fint, mens andre sa: Hæ? Går det an å hete det da? Jeg synes du skal velge det navnet jeg!
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Takker for svar. Synes det er så sterkt og flott.. Hm.. Men storesøster på 9 mnd har et helt annet sjanger-navn - Alina.. Får tenke litt på den der.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #7 Skrevet 4. mai 2008 Hvordan utaler du det? Jeg sliter med og utale Mikael..
Tieran Skrevet 4. mai 2008 #8 Skrevet 4. mai 2008 Man sier det rett frem... Jeg liker det ikke, men det er pga assiasjoner til ei jente jeg kjente.. Hvis jeg prøver å sette det til side, ser jeg at det er et sterkt navn med fin sving:)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #9 Skrevet 4. mai 2008 Er ikke så glad i navnet, kjenner flere som heter det og er ikke pga negative assosiasjoner, men heller fordi det er litt "Mikael" + en A = et jentenavn vet det er mange jentenavn som er lagd slik, og er ikke helt glad den sjangeren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå