Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for gratulasjoner! er også litt forvirret i forhold til riktig termin - da dette i tillegg er et fryseforsøk og eggene ved frys var 3 dager gamle, og tilbakeføringen skjedde dagen etter opptining. Men her er link til terminkalkulator med utganspunkt i innsettingsdagen:

http://onskebarn.no/Termin/

Lykke til!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER så mye til dere som testet positivt idag!!!!

Jeg fikk jo også sterkere strek idag (tydelig positiv), men har begynt å blø. Slett ikke like mye som jeg pleier ved vanlig mens, men har kommet en del klumper og koagler, så da er vel løpet kjørt for meg. Trodde at man pleide å blø mer enn vanlig dersom det var SA jeg... Men får vel bare en bekreftelse på mandag om at hcg er sunket da.

Det kjipeste med dette er at jeg skal i dåp på søndag. Får se om jeg faktisk klarer gå dit.

Skrevet

utrolig bra statistikk på denne gjengen! gratulerer til de som har lykkes.

Skrevet

IKKE GRAVID stod det på testen min i dag tidlig:-( så denne søndagen har gått med til depping. Får trøste meg med at jeg har to egg på frys..... Jeg har hatt menssmerter i hele dag, men blør bare ørlite grann, men det kommer vel en flodbølge i løpet av natta tenker jeg.

Skrevet

Huff,det var trist å høre at det ikke gikk for deg heller:-( Vi får komme sterkere tilbake med fryseeggene våre Junine. Trøsteklem fra meg!

Skrevet

Takk skal du ha. Vi får satse på at fryseeggene duger. Hvordan artet mensen seg for deg Ann Ch, var den treg med å komme ordentlig i gang?

Klem

Skrevet

Den var treg med å komme igang ja. Spottet vel i mange dager før den kom skikkelig igang på rg-dag 14. Det er nok pga progesteronstøtten vi bruker som gjør det,tror jeg. Har blødd endel i helga men det har begynt å roe seg nå. Håper det går bra med deg tross alt.

Klem.

Skrevet

Hei Junine,

så leit med negativt for deg også!! Ikke kjekt.

Har du hatt mange forsøk Junine?

Klem

Skrevet

Nei ikke kjekt i det hele tatt. Gikk litt i kjelleren i går, for jeg hadde egentlig en god følelse. Men så feil kan man ta.

Dette var første forsøk, og vi har to fine egg på frys, så jeg kan vel ikke gi opp enda.

Går det bra med deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...