Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei sann. hvordan går det med dere jenter som skal teste i morra?

jeg gruer meg skikkelig til det. tenk om den er posiiv. det værste er at den kan være negativ, å den streken har jeg sett så mange ganger så jeg vil se et kryss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei

Jeg skal egentlig teste i morra, men jeg vet ikke om jeg tør i fare for å ødelegge en 17mai feiring hvis den blir negativ. Tror jeg utsetter det til den 18 eller sent 17mai (om ikke mensen kommer meg i forkjøpet da...).

Jeg har fortsatt absolutt ingen symptomer, og puppene er ikke ømme som de var i starten av rugeperioden.....

Skrevet

Nervevrak her! Skal teste hjemme i morgen - blodprøve skal jeg etter planen ta den 23. mai....Tromsø tester hele tre uker etter innsetting...Men jeg tester i morgen - klarer ikke å vente lenger. Ingen andre symptomer enn ømme bryster og ingen mens.

Lykke til til dere som tester i morgen eller over i morgen :)

Skrevet

blir spennende i morra. jeg klare ikke å vente til etter 17mai tror jeg. tar den i morra tidlig jeg.

lykke til damer :) Får vi negativt så prøver vi igjen, ikke sant. vi gir ikke opp så lett ;)

Skrevet

Masse lykke til alle uke 18-jenter som ennå ikke har testet!! Håper på mange (helst KUN) positive tester!!!=) Hilsen fra uke 19-jente

Skrevet

Tusen takk! Lykke til dere alle i uke 19 :)

Skrevet

LYKKE TIL MED TESTING til dere som skal teste i morgen!!!

Jeg har fortsatt ikke fått mens. Skal teste på nytt hjemme i morgen tenkte jeg for å se om streken er blitt noe sterkere enn den var mandag og tirsdag. Og så blir det ny blodprøve på mandag.

Så lever i håpet litt til... for det var jo hcg i blodet selv om det ikke var nok til å betegnes som positivt. Kanskje kroppen min bare trenger litt lengre tid på mine 2-delte egg :)

Skrevet

jeg er GRAVID :) har aldri sett et så fint kryss før :) har bare sett en strek jeg :) tenk det a. det gikk på meg. og mensmurringene var fordi jeg hadde store eggposer fra før som fylte seg opp. jeg skal på uktralyd 9juni. det er ikke lenge til :)

Skrevet

Fantastisk Caroline!!!! Gratulerer med en liten mirakel-spire!!! Har du hatt mye murringer? Det har jeg også, sikker på at mensen er rett rundt hjørnet. Men håper at det skyldes at eggposene fylles opp igjen her også, hehe. Hadde 21 eggposer til uttak. Men er helt likt mensmurringer. Igjen, gratulerer så mye! Klem

Skrevet

GRATTIS Caroline 85! Så utrolig gøy. For en fantastisk 17 mai du får:-). Lykke til videre i graviditeten!

Turbotrollet: Så i et annet innlegg her at du hadde testet igjen og fått et sterkere kryss denne gangen. Såååå spennende. Jeg skal krysse alt jeg har av fingrer for at dette går bra!

Skrevet

takk :) 17mai skal feires ja :)

men så glemte jeg så klart å spørre om en del når jeg ringte inn til porsgrunn. skal jeg slutte med den cr... kremen i dag?

kan jeg bade og ha sex?

spa/boble bad er det greit?

løfting må jeg være forsiktig med det?

Skrevet

Ang det med crinone kremen lurer jeg også litt på. Jeg skal jo egentlig teste i dag jeg også. Tror de sa at jeg skulle bruke den i 14 dager, men jeg tror jeg var litt i min egen verden når hun forklarte det.

Jeg tror det skal være trygt å ha sex og bade nå. Det var vel pga infeksjonsfare etter uttaket at det ikke var anbefalt.

Generelt heter det jo at man skal være forsiktig med tunge løft under graviditet, men jeg vet ikke helt hva som går under kategorien tungt.

Du ble sikkert ikke så mye klokere av dette, så det kan sikkert være greit å ringe Porsgrunn igjen:-)

Ååååå vet ikke om jeg klarer å vente med å teste. Mensen har jo ikke dukket opp, og det er ingen tegn til at den kommer heller. Er ikke veldig effektiv på jobben i dag kan du si!

Skrevet

Gratulerer så mye Caroline og masse lykke til:-)

Skrevet

Hvordan går det med deg Ann Ch. Over den værste skuffelsen? Jeg vil iallefall ønske deg lykke til med fryseforsøk over sommeren.

Klem

Skrevet

takker.

junine, ta en test så vet så vet du det. ellers så kommer du til å tenke på det hele 17mai. og da blir det ingen feiring for da tenker du bare om det har gått eller ei.

jeg ringte porsgrunn jeg. de sa at det var bare å ha sex og bade ;) og anbefalte ikke å være i felles boble bad , pga infeksjons faren. men private bad var vel greit.

men jeg glemte så klart å spørre om den kremen. jeg jeg og husker at vi bare skulle bruke den til jeg hadde testa. ja man var litt i rus når man tok ut egg og inn egg.

det er helt utrolig at gull egget sitter.

og det med tunge løft så sa hun at man skal leve nesten som normalt men hvilken følse vil jeg få hvis dette ikke går og jeg har løfta tungt. så jeg ringte jobben så de må tilpasse seg meg litt. de er jo en IA bedrift så de skal tilrettelegge.

men er jeg nå er 1trimester?

og hvor mange uker er jeg på veoi liksom?

Skrevet

Hei Junine.

Det går bra med meg:-) Skuffelsen kommer og går litt, men stort sett så går det helt greit. Heldigvis at det er vår og snart sommer for det gjør det så mye lettere.Takk for lykkeønskninger.

Beundrer deg som klarer å vente med å teste. Så lenge du ikke har fått mens ennå så er det jo store muligheter for at dette har lykkes:-)

Krysser fingrene for deg,xxxxxxx

Caroline du er 4 uker på vei i dag:-)

Skrevet

Så bra at jobben tilpasser seg. Jeg tror det er viktig å ikke gjøre noe som føles feil. Da slipper man iallefall å tenke på det om det skulle gå galt.

På nettsidene til ønskebarn sier de at ved egginsetting er man to uker på vei, og da er du vel i 1 trimester:-) Håper jeg kommer etter ganske snart.

Skrevet

SÅ BRA!! Gratulere så mye. Kjempegøy at det kommer flere positive tester. Kos deg så mye på 17.mai. Jeg er nå 4+3 dager gravid. Samboeren ser på meg nesten hele tiden og bare smiler. Det er veldig koselig, men jeg er litt redd for å glede meg for mye. Ting kan jo gå galt fortsatt. Lykke til til dere andre også:)

Skrevet

Du er jo lengre på vei så lenge du satt inn egg den 24.april Smira:-) 14. dager etter innsetting er man 4 uker på vei. ( fosteret 2 ). Så egentlig er du 6 uker på vei:-)

Skrevet

GRAVID!!! Ja, testet i dag - og fikk frem et kryss :)

Roper et forsiktig hurra, da jeg tidligere har mistet og tanken om at det kan gå galt er der. Men er positiv og selvfølgelig veldig veldig glad!

Skrevet

Gratulerer så mye Caroline og kanskje i år:))

Lykke til!!

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye Caroline og Kanskje i år?! Kjempehyggelig at det er flere som har testet positivt :-)

Turbotrollet - jeg blir helt nervevrak av å følge med på dine oppdateringer ;-) Håper så inderlig på dine vegne at spiren sitter likevel! Lurer litt på hvorfor vi skulle ta blodprøve på samme dag, når jeg satte inn egg før deg. Jeg hører til Riksen - det gjør du også, ikke sant?

Skrevet

Gratulerer så mye til deg også Kanskje i år? Jammen en bra rugeklubb dette her:-)

Smira, Ruger på 2 fryse-egg fra 24.april.Positiv test :-)

Et mirakel til? Ruger på 1 egg fra 30.april.Positiv test:-)

Ann-ch.(36), Ruger på 2 egg fra 2.mai.Negativ test:-(

Kanskje i år?, Ruger på 2 fryse-egg fra 2.mai.Positiv test:-)

Mille38, Ruger på 2 egg fra 2.mai.Blodprøve 16.mai.Negativ test:-(

Turbotrollet, Ruger på 2 egg fra 2.mai.Blodprøve 13. mai.Positiv test:-)

Caroline85, Ruger på 1 egg fra 2.mai.Positiv test:-)

vera32, Ruger på 1 egg fra 5.mai.

Junine, ruger på 1 egg fra 2 mai. Skal egentlig teste 16 mai

Masse lykke til dere andre også:-)

Skrevet

gratulerer kanskje i år..... :)

er helt uvirkelig å tenke på at det er noe som vokser inni meg liksom. men jeg ble litt forvirra om hvor mange uker jeg er på vei?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...