Gjest Skrevet 11. mai 2008 #76 Skrevet 11. mai 2008 Har bare koset meg så langt i pinsen. Gått tur og sett film. Spiste reker i går og idag skal vi grille. Nam Har begynt å få litt murringer i magen nå etter at absolutt alle symptomer forsvant her på mandag/tirsdag Så nå håper jeg bare det er tvillingene som forårsaker dette Haha... Har jo ikke hatt noe bivirkninger av medisinene, så regner med det ikke er det Men kan jo så klart være vanlig pms da... Heldigvis skal jeg teste tirsdag! Enn dere andre? Mye symptomer?
C *baby i magen* Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #77 Skrevet 11. mai 2008 symptomer.. hmmm.... jeg har fortsatt ømme pupper, små murringer noen ganger. hva skal man se etter liksom. ja tenk om begge egga har festa seg. Tvillinger a gitt. dobbel lykke du er heldig som kan teste på tirsdag. det er så kjedelig å vente å vente og vente.... men funker det her så må man jammen meg vente i 9mnd også. heheheh... hvordan skal det gå ja tenk om vi kan bytte til 1 trimester debatten. det hadde vært noe det jeg har jobba hele helgen jeg men har fri i morra, så da skal jeg bare slappe av håper det blir like fint vær som det har vært lenge nå.
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #78 Skrevet 12. mai 2008 Huff... tok en test jeg nå. Eller dvs to tester Hehe... en billigstrimmel og en billig stav. De ble jo som forventet negative, men etter ca 5 min dukket det opp en svaaaaaaaaaaaak strek på staven. Huff... har jo fått sånne skyggestreker før på disse stavene, men gjett om det tuller med hodet! Trøster meg med at det er for tidlig å teste ennå. Er jo 10 dager etter innsett (hvis man teller dagen etter innsett som dag 1) Er det fortsatt noe håp tro? Får jo heldigvis sikkert svar i morgen da
C *baby i magen* Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #79 Skrevet 12. mai 2008 det er bra du slipper å vente så veldig lenge da lykke til. positive tanker uansett svar (prøve hvertfall) men det går nok fint. blir spennende. tester de så tidlig der du holder til da. vi i porsgrunn må vente lenger.
Gjest Skrevet 12. mai 2008 #80 Skrevet 12. mai 2008 Begge testene mine fikk jo sånne streker jo... Vet jo at de er ugyldige dersom de kommer etter at det har gått 10 min. Men den ene kom jo etter ca 5 min og ellers har jo testene mine ALDRI skiftet farge uansett hvor lenge de har ligget og uansett hvor mye jeg har stirret på dem Kommer vel til å ta en test til i kveld og en i morgen tidlig Hehe...har jo mange tester liggende og må jo bruke dem opp for SKAL jo være gravid nå!!! hehe
C *baby i magen* Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #81 Skrevet 12. mai 2008 ja bruk de opp. trenger de ikke når du er gravid sant det
Smira Skrevet 12. mai 2008 #82 Skrevet 12. mai 2008 JIPPI!!!!! Har akkurat tatt test og det kom opp to tydelige streker:) Er så glad. Endelig gravid etter mange forsøk. Nå gjelder det å holde den/de på plass. Satte jo inn to egg. Hvordan går det med dere andre. Håper alle blir gravide!
Ann-ch. Skrevet 12. mai 2008 #83 Skrevet 12. mai 2008 Så flott Smira:-) Gratulerer så mye. Håper vi kommer etter med samme resultat! For min del har det vært en frustrerende helg. Våknet på lørdag morgen med mens-smerter og brunlig utflod ( hadde sex kvelden før ), så var sikker på at nå var det over.Var da på dag 8 men synes det var veldig tidlig å få negativt resultat. På de andre forsøkene har jeg fått mens fra dag 11- 14. Puppene er fortsatt ømme men ingen mens-smerter og minimalt med brunt utflod så da får jeg prøve å være positiv litt til:-) Går det bra med dere andre? Smira, Ruger på 2 fryse-egg fra 24.april. Positiv Test :-) Et mirakel til? Ruger på 1 egg fra 30.april. Blodprøve 13. mai. Ann-ch.(36), Ruger på 2 egg fra 2.mai.Test/blodprøve 16.mai. Kanskje i år?, Ruger på 2 fryse-egg fra 2.mai.Blodprøve 23. mai -hjemmetest 16. mai Mille38, Ruger på 2 egg fra 2.mai.Blodprøve 16.mai. Turbotrollet, Ruger på 2 egg fra 2.mai.Blodprøve 13. mai. Caroline85, Ruger på 1 egg fra 2.mai. Teste 16 mai vera32, Ruger på 1 egg fra 5.mai. Junine, ruger på 1 egg fra 2 mai. Skal egentlig teste 16 mai
C *baby i magen* Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #84 Skrevet 12. mai 2008 Gratulerer Smira så bra Ann-ch: er det ikke sån at man kan få festnings blødning da? kanskje det er det. tenke positivt og håpe på det beste. du skal teste 16 du også. det er så lenge å vente a gitt. det går nok bra
Smira Skrevet 12. mai 2008 #85 Skrevet 12. mai 2008 Takk for gratulasjoner! Jeg hadde litt rød utflod igår, mer som et par dråper lyst blod. Så gikk det over. Så ikke gi opp håpet enda! Det blir spennende å se hvordan det går med dere andre. Håper på mange positive tester!!!
Junine Skrevet 12. mai 2008 #86 Skrevet 12. mai 2008 Hei jenter og vel overstått pinse. GRATULERER Smira:-) Så gøy å høre at det har klaffet for deg. Turbotrollet: Jeg skal krysse fingrene for at blodprøven blir positiv i morra:-) Ann-ch: Så lenge mensen ikke har dukket skikkelig opp er det fortsatt håp:-) Jeg har fortsatt ingen symptomer:-/ I går forsvant ømheten i puppene, og jeg aner ikke om jeg skal ta det som et positivt eller negativt tegn....
Kanskje i år? Skrevet 12. mai 2008 #87 Skrevet 12. mai 2008 Rugedag 10 her - kun ømme bryster og murringer - noe som kan komme av progestan eller Estradot plasteret - så ikke greit å vite.....Skal tilbake på jobb igjen i morgen da sykemeldingsperioden er over. Har heldigvis hatt en veldig fin rugetid så langt, med bursdagsfeiring av alle ting! Spesielt å feire dagen som "ruger". Håper dere alle har det bra
Mille38 Skrevet 12. mai 2008 #88 Skrevet 12. mai 2008 Hei jenter, først og fremst gratulerer til deg Smira:) Jeg har desverre fått mensen, så dette forsøket er nok over for min del. Er så utrolig lei meg. Men vet jo at det ikke er noe å gjøre med nå. Tenker bare på om vi noen gang vil lykkes. Takk for all støtte i disse ukene, og masse lykke til til dere alle. Håper det blir mange positive tester på uke 18-jentene. Klem fra meg
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #89 Skrevet 13. mai 2008 Så trist da Mille Jeg tok også ny test nå og den var så negativ som det går an å få...Lei meg nå ja Men får vel bare dra og ta den blodprøven og holde ut dagen på jobb
C *baby i magen* Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #90 Skrevet 13. mai 2008 uffamei jenter. dette er ikke gøy. nå begynner jeg å grue meg til jeg skal ta test.
Kanskje i år? Skrevet 13. mai 2008 #91 Skrevet 13. mai 2008 Så synd å høre om negative tester, Mille og Turbotrollet.... Her går det virkelig tregt! Er på rugedag 11 og har mest lyst til å teste, men er livredd for negativt resultat...bør vel helst vente til dag 14. På jobb er det vanskelig å konsentrere seg - skal igang med flere medarbeidersamtaler med mine ansatte denne uken - vanskelig å holde fokus her nå...
Et mirakel til! Skrevet 13. mai 2008 #92 Skrevet 13. mai 2008 Jeg er lettere "sjokka" jeg...testet positivt på en hjemmetest i dag! Dette er vårt første søskenforsøk, og jeg sitter her med følesen av at "det kan da ikke være så lett å bli gravid"! Jeg vet at det er det for store deler av befolkningen, folk blir jo gravide i hytt og pine - til min store irritasjon da jeg selv var ufrivillig barnløs. Jeg vet at det er lenge igjen og at mye kan skje, først må jeg jo også høre hva resultatet av blodprøven er - tørr ikke helt tro på det ennå. Turbotrollet og Milla38 - Det var trist å høre at det ikke gikk veien denne gangen heller, det er virkelig urettferdig. Gratulerer til deg Smira, og lykke til til dere som skal teste snart!
Ann-ch. Skrevet 13. mai 2008 #93 Skrevet 13. mai 2008 Gratulerer så mye til deg også Et mirakel til? Nyt tiden:-) Så trist at det ikke klaffet for dere Mille38 og Turbotrollet. Tror nok jeg følger dere jeg også. Skal ta test i morgen og blir veldig overrasket hvis den viser noe annet enn negativt:-( Smira, Ruger på 2 fryse-egg fra 24.april.Positiv test :-) Et mirakel til? Ruger på 1 egg fra 30.april.Positiv test:-) Ann-ch.(36), Ruger på 2 egg fra 2.mai.Test/blodprøve 16.mai. Kanskje i år?, Ruger på 2 fryse-egg fra 2.mai.Blodprøve 23. mai -hjemmetest 16. mai Mille38, Ruger på 2 egg fra 2.mai.Blodprøve 16.mai.Negativ test:-( Turbotrollet, Ruger på 2 egg fra 2.mai.Blodprøve 13. mai.Negativ test:-( Caroline85, Ruger på 1 egg fra 2.mai. Teste 16 mai vera32, Ruger på 1 egg fra 5.mai. Junine, ruger på 1 egg fra 2 mai. Skal egentlig teste 16 mai
Gjest Skrevet 13. mai 2008 #94 Skrevet 13. mai 2008 Har fått svar på blodprøven. Hadde hcg på 19 og må ta ny blodprøve om en uke. Så da var det vel en grunn til at testene var svak positive i går da. Men da er det vel uansett ikke noe håp da. Får bare håpe det ikke klusser helt til systemet nå da. ARGH!!!!!
prøver28 Skrevet 13. mai 2008 #95 Skrevet 13. mai 2008 19 er mer enn 0=)=) Vi satser på at det bare tar litt lenger tid for at hcg nivået skal stige på deg... IKKE GI OPP HÅPET!! Masse klemmer
C *baby i magen* Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #96 Skrevet 13. mai 2008 gratulerer til dere som har fått positiv test. så gøy da. og jeg tenker mye på dere som har fått negativ. men som prøver28sier så er jo ikke hcg på 0.og da kan det vel være håp eller?
Junine Skrevet 13. mai 2008 #97 Skrevet 13. mai 2008 Uff så kjipt at mensen kom Mille38. Stooor trøsteklem til deg. Ikke gi opp enda. Fikk ikke du også egg på frys? Jeg synes ikke du heller skal miste motet enda Turbotrollet. Det var HCG i prøven, du testet tidlig og mensen har etter det jeg har forstått ikke kommet enda. Og så har jeg en liten teori: Du hadde to delte egg, kan det være sånn at to delte egg bruker lenger tid på å feste seg enn flerdelte???? Ergo vil jo HCG produksjon starte senere.
Smira Skrevet 13. mai 2008 #98 Skrevet 13. mai 2008 Gratulere så mye "et mirakel til? og lykke til:) Til Turbotrollet og Milla38, det var veldig trist, skulle ønske det ikke var slik. Husker hvor trist jeg var når det ikke ble noe de andre forsøkene. Jeg ble mer og mer negativ etter hvert forsøk. Første og andre gangen trodde jeg alt skulle gå bra, til slutt torde jeg ikke håpe på noe som helst. Hvordan har dere det nå?
Ann-ch. Skrevet 14. mai 2008 #99 Skrevet 14. mai 2008 Smira, Ruger på 2 fryse-egg fra 24.april.Positiv test :-) Et mirakel til? Ruger på 1 egg fra 30.april.Positiv test:-) Ann-ch.(36), Ruger på 2 egg fra 2.mai.Negativ test:-( Kanskje i år?, Ruger på 2 fryse-egg fra 2.mai.Blodprøve 23. mai -hjemmetest 16. mai Mille38, Ruger på 2 egg fra 2.mai.Blodprøve 16.mai.Negativ test:-( Turbotrollet, Ruger på 2 egg fra 2.mai.Blodprøve 13. mai.Hcg på 19. Caroline85, Ruger på 1 egg fra 2.mai. Teste 16 mai vera32, Ruger på 1 egg fra 5.mai. Junine, ruger på 1 egg fra 2 mai. Skal egentlig teste 16 mai Ja da ble det negativ test på meg også. Migrenen er tilbake for fullt og mens er på vei. Masse lykke til dere andre som også skal teste. Jeg tar en pause over sommeren så får jeg se om de 2 jeg har på frys overlever opptiningen.
C *baby i magen* Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #100 Skrevet 14. mai 2008 så trist ann-ch. du har godt mot. ikke gi opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå