Junine Skrevet 6. mai 2008 #51 Skrevet 6. mai 2008 Smira, Ruger på 2 fryse-egg fra 24.april Et mirakel til? Ruger på 1 egg fra 30.april Ann-ch.(36), Ruger på 2 egg fra 2.mai. Kanskje i år?, Ruger på 2 fryse-egg fra 2.mai. Mille38, Ruger på 2 egg fra 2.mai.Blodprøve 16.mai. Junine, Ruger på 1 egg fra 2.mai. Turbotrollet, Ruger på 2 egg fra 2.mai.Blodprøve 13. mai. Caroline85, Ruger på 1 egg fra 2.mai. Teste 16 mai vera32, Ruger på 1 egg fra 5.mai. Junine, ruger på 1 egg fra 2 mai. Skal egentlig teste 16 mai. I dag har jeg hatt en skikkelig sinna-dag. På jobben i dag holdt jeg på å sprekke over filleting som ikke gikk som de skulle med en gang. Samtidig holder jeg på å grine over alt også. Herlighet for et berg og dalbane tilværelse dette er. Jeg er optimist det ene øyeblikket og pessimist det neste. Må nesten le litt av meg selv:-)
vera34 Skrevet 7. mai 2008 #52 Skrevet 7. mai 2008 He he ble litt feil det jeg skrev tidligere skal ta blodprøve 22 mai
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #53 Skrevet 7. mai 2008 Uff, idag er skikkelig deppedag...trist og lei og føler at jeg aldri kommer til å bli gravid. Har slett ikke lyst i barnedåpen til tanteungen den 18.mai. Og spesielt ikke dersom testen den 13.mai blir negativ. Er bare skikkelig lei hele dritten.
Junine Skrevet 7. mai 2008 #54 Skrevet 7. mai 2008 Uff så kjipt. Den tærer virkelig på psyken denne ventingen! Jeg er skikkelig ustabil iallefall, og i dag har jeg hatt en dag hvor jeg ikke har hatt noen følelse av hva som helst. Skjønner godt at du ikke har lyst i dåp om testen blir negativ. Jeg har fått beskjed om å teste etter 14 dager, altså den 16 mai. Det har jeg IKKE tenkt å gjøre(om ikke mensen har kommet før det da)! for da tror jeg det kommer til å bli en veldig vanskelig 17 mai og skulle stå å rope hipp hurra til kjente unger i toget. Prøv å ikke tenke på den dåpen enda. Ta en dag av gangen og prøv å finne på noe som du liker å gjøre og som kan ta tankene litt bort fra alt gravidestyr. Klem:o)
C *baby i magen* Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #55 Skrevet 7. mai 2008 ja det er ikke noe gøy å føle seg sån. jeg og er litt sån trist, føler meg litt ensom for samboer jobber dag og natt helt til over 17mai, så han kommer bare hjem å sover å drar igjen. tror det er lurt å prate med hverandre om hvordan det er. hverfall vi jenter trenger å få det ut. når vi er triste og leie så får vi finne på noe gøy så tiden går. være ute i det fine været, vaske huset. dra på besøk, dra å shoppe osv. vi må ha noe annet å tenke på. men når er det man egentlig kjenner symptomer? og når kommer mensen hvis det ikke går? jeg har murringer noen ganger, hva betyr det ?
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #56 Skrevet 7. mai 2008 Når man kjenner symptomer? Nei, si det... tror vel egentlig de fleste ikke merker så mye før mensen plutselig ikke dukker opp Det er bare her inne på bim at alle overanalyserer alt og kjenner symptomer nesten fra før eggløsning Hehe... leste forresten en tråd der ei kjente det fra dagen etter eggløsning pga bekkenløsningen?!?!? Hallo???? Egget fester seg jo ikke da og ingen skal fortelle meg at man kjenner noe som helst før egget fester seg!!! Hehe... Her har murringene blitt borte. Bare masse utflod. Har våknet på natta de to siste nettene og det er rimelig kliss vått for å si det sånn... *sorry detaljene*. Veldig vanntynt. Har dere det også sånn? Jeg bruker crinone, så mest sannsynlig er det vel den som gjør det slik...
C *baby i magen* Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #57 Skrevet 7. mai 2008 ja jeg og blir litt klissete om natta, må ha på truse, det er nok den crinonen tenker jeg. føler seg litt sklissete da ja. he. blir spennende om dette går. håper at alle her får det til. men egentlig er de 3 føste mnd ganske skumle/spennende da. men vi må tenke positivt og ta var på kroppen vår. ta det helt med ro liksom.
Junine Skrevet 7. mai 2008 #58 Skrevet 7. mai 2008 Jeg har iallefall ingen symptomer, og jeg tror heller ikke det er noen vits i å lete etter symptomer før bortimot testdato. For et par dager siden fikk jeg også masse tyntflytende utflod. Bruker crinone jeg også. I tillegg har jeg begynt å få antydning til ømme pupper, men det har jeg alltid før mens allikevel.
Et mirakel til! Skrevet 7. mai 2008 #59 Skrevet 7. mai 2008 Jeg har heller ingen god følelse i dag, men da er jeg jo i godt selskap virker det som! Har ikke hatt mulighet til å slappe av i det siste i det hele tatt - det stresser meg, og gjør meg bare enda mer sliten. Og når symptomer gjelder, så glimrer de med sitt fravær. Men når enkelte kvinner føder i do og påstår at de ikke visste at de var gravide, så er det vel håp for oss symptomløse rugere også!;-)
C *baby i magen* Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #60 Skrevet 7. mai 2008 jeg måtte le litt for meg selv, det du sa om å føde i do uten å vite det. da er det håp for oss. hehehe.... vi får nok snart symptomer jenter. gullegget ligger nok i rugekassa nå tenker jeg
Ann-ch. Skrevet 8. mai 2008 #61 Skrevet 8. mai 2008 Hei jenter:-) Nå har det det snart gått en uke og det er bare en uke igjen til svaret,phu!!! Kjenner meg igjen med symptomjakten,og det er vanskelig å la være. Jeg hvet iallefall at crinone gir graviditetssymptomer så det er helt umulig å vite. Jeg går på cyclogest denne gangen,men i følge bruksanvisningen ( som forøvrig er på engelsk ) er det ikke mye bivirkninger på den???? Er fortsatt oppblåst,ømme pupper,stikninger og mensmurringer innimellom. Prøver å leve som normalt og gjør det jeg føler for,uten å løfte tungt,så får vi holde ut litt til:-) Ha en strålende rugedag i solen jenter:-)
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #62 Skrevet 8. mai 2008 Hei hei! Strålende dag idag også jo! Håper virkelig været holder seg slik til ...tja, ut september om det ikke for mye å be om?!? Har drevet og ryddet litt i boden. Kommer nemlig sånn containerbil rundt i borettslaget her i løpet av kvelden. Greit å få kastet en del søppel man samler på (kjekt å ha vettu...) Så nå fikk vi plutselig mye bedre plass i boden ja (og på "barnerommet",som enn så lenge er tørke/rote-rom ...) Satser på at det snart må ryddes klart til tvillingene kommer Hehe...
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #63 Skrevet 8. mai 2008 Rugedag 6...for tidlig å teste??? Hehe... JAAAAAAAAAA
Kanskje i år? Skrevet 9. mai 2008 #64 Skrevet 9. mai 2008 Smira, Ruger på 2 fryse-egg fra 24.april Et mirakel til? Ruger på 1 egg fra 30.april Ann-ch.(36), Ruger på 2 egg fra 2.mai. Kanskje i år?, Ruger på 2 fryse-egg fra 2.mai.Blodprøve 23. mai -hjemmetest 16. mai Mille38, Ruger på 2 egg fra 2.mai.Blodprøve 16.mai. Junine, Ruger på 1 egg fra 2.mai. Turbotrollet, Ruger på 2 egg fra 2.mai.Blodprøve 13. mai. Caroline85, Ruger på 1 egg fra 2.mai. Teste 16 mai vera32, Ruger på 1 egg fra 5.mai. Junine, ruger på 1 egg fra 2 mai. Skal egentlig teste 16 mai.
C *baby i magen* Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #65 Skrevet 9. mai 2008 hehe.. ja det er vel litt tidlig vel men det er fristende.jeg gleder meg så fælt til den dagen det står "gravid" på testen. men nå er det ern uke igjen. på denne tiden ca om en uke så vet vi svaret.
Ann-ch. Skrevet 9. mai 2008 #66 Skrevet 9. mai 2008 Tror nok det er litt tidlig å teste Turbotrollet:-))))) Selv om man gjerne vil. Eggløsningssprøyta kan sitte i kroppen inntil 10 dg så da kan man faktisk få positiv test selv om man ikke er gravid. Ellers så snegler dagene seg fremover. heldigvis at været er flott så man kan være ute og gjøre ting. Hvordan går det med Smira? Du er vel klar for test? Jeg reiser en tur på hytta nå i pinsa så må klare meg uten pc frem til mandag. Kos dere alle sammen og god helg. Så håper jeg at neste helg blir en stor fest. ( For Smira og Et mirakel til? litt før ) . Smira, Ruger på 2 fryse-egg fra 24.april Et mirakel til? Ruger på 1 egg fra 30.april Ann-ch.(36), Ruger på 2 egg fra 2.mai.Test/blodprøve 16.mai. Kanskje i år?, Ruger på 2 fryse-egg fra 2.mai.Blodprøve 23. mai -hjemmetest 16. mai Mille38, Ruger på 2 egg fra 2.mai.Blodprøve 16.mai. Turbotrollet, Ruger på 2 egg fra 2.mai.Blodprøve 13. mai. Caroline85, Ruger på 1 egg fra 2.mai. Teste 16 mai vera32, Ruger på 1 egg fra 5.mai. Junine, ruger på 1 egg fra 2 mai. Skal egentlig teste 16 mai
Mille38 Skrevet 9. mai 2008 #67 Skrevet 9. mai 2008 Hei jenter, jeg synes det er så nervepirrende dager for tiden. Har en ekkel følelse av at jeg skal få mensen hele tiden....ikke kjekt. Og ja, jeg har lyst å teste hver dag, men vet det er for tidlig. Av erfaring fra tidligere resultat så vet jeg nok resultatet tirsdag. De andre forsøkene har mensen kommet på denne dagen. Får bare håpe jeg slipper det denne gang!! Hvordan har dere andre det-moen symptomer på gang?? Ann-ch:God tur på hytten:) Synd du ikke har pc der da(eller kanskje like greit?) Man blir jo helt avhengig av å ha kontakt med mennesker i samme situasjon. Dere er gode å ha:) Klem fra meg Smira, Ruger på 2 fryse-egg fra 24.april Et mirakel til? Ruger på 1 egg fra 30.april Ann-ch.(36), Ruger på 2 egg fra 2.mai.Test/blodprøve 16.mai. Kanskje i år?, Ruger på 2 fryse-egg fra 2.mai.Blodprøve 23. mai -hjemmetest 16. mai Mille38, Ruger på 2 egg fra 2.mai.Blodprøve 16.mai. Turbotrollet, Ruger på 2 egg fra 2.mai.Blodprøve 13. mai. Caroline85, Ruger på 1 egg fra 2.mai. Teste 16 mai vera32, Ruger på 1 egg fra 5.mai. Junine, ruger på 1 egg fra 2 mai. Skal egentlig teste 16 mai
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #68 Skrevet 9. mai 2008 Ah...endelig snart helg igjen Og ikke mange dagene før testing Har ingen symptomer. De ømme puppene er borte og murringene jeg hadde her i begynnelsen av uka er også borte. Ja ja... Nå har jeg sittet og kost meg på verandaen og lest ferdig "Snømannen", men måtte gå inn nå siden jeg ble så snufsete og øynene klør. Gelede seg til bjørkepollensesongen er over! Så da blir det vel dr.Phil og litt lunsj før jeg skal på jobb. Enn dere andre da? Noen symptomer eller gode magefølølser?
Et mirakel til! Skrevet 9. mai 2008 #69 Skrevet 9. mai 2008 Nei, ingen symptomer her i gården! Jeg skal også reise bort i pinsen, og er ikke tilbake før mandag kveld. Skulle jo egentlig ta blodprøve mandag, men det er jo helligdag - så da blir det tirsdag. Tror ikke jeg kommer til å ta noen hjemmetest mandag ettersom vi er bortreist. Ikke så gøy med negativ test når man er på besøk, men det kan jo være mensen kommer før den tid uansett. Prøver å være optimistisk, men det er ikke så lett alltid! Smira, Ruger på 2 fryse-egg fra 24.april Et mirakel til? Ruger på 1 egg fra 30.april. Blodprøve 13. mai. Ann-ch.(36), Ruger på 2 egg fra 2.mai.Test/blodprøve 16.mai. Kanskje i år?, Ruger på 2 fryse-egg fra 2.mai.Blodprøve 23. mai -hjemmetest 16. mai Mille38, Ruger på 2 egg fra 2.mai.Blodprøve 16.mai. Turbotrollet, Ruger på 2 egg fra 2.mai.Blodprøve 13. mai. Caroline85, Ruger på 1 egg fra 2.mai. Teste 16 mai vera32, Ruger på 1 egg fra 5.mai. Junine, ruger på 1 egg fra 2 mai. Skal egentlig teste 16 mai
Kanskje i år? Skrevet 9. mai 2008 #70 Skrevet 9. mai 2008 Ingen symptomer her heller - ikke annet enn at mensen ikke kommer. Smira, Ruger på 2 fryse-egg fra 24.april Et mirakel til? Ruger på 1 egg fra 30.april. Blodprøve 13. mai. Ann-ch.(36), Ruger på 2 egg fra 2.mai.Test/blodprøve 16.mai. Kanskje i år?, Ruger på 2 fryse-egg fra 2.mai.Blodprøve 23. mai -hjemmetest 16. mai Mille38, Ruger på 2 egg fra 2.mai.Blodprøve 16.mai. Turbotrollet, Ruger på 2 egg fra 2.mai.Blodprøve 13. mai. Caroline85, Ruger på 1 egg fra 2.mai. Teste 16 mai vera32, Ruger på 1 egg fra 5.mai. Junine, ruger på 1 egg fra 2 mai. Skal egentlig teste 16 mai
Junine Skrevet 9. mai 2008 #71 Skrevet 9. mai 2008 Jeg har heller ingen symptomer enda. Puppene er ømme, men det er de alltid en uke etter EL uansett, så jeg tar ikke det som et symptom. Smira, Ruger på 2 fryse-egg fra 24.april Et mirakel til? Ruger på 1 egg fra 30.april. Blodprøve 13. mai. Ann-ch.(36), Ruger på 2 egg fra 2.mai.Test/blodprøve 16.mai. Kanskje i år?, Ruger på 2 fryse-egg fra 2.mai.Blodprøve 23. mai -hjemmetest 16. mai Mille38, Ruger på 2 egg fra 2.mai.Blodprøve 16.mai. Turbotrollet, Ruger på 2 egg fra 2.mai.Blodprøve 13. mai. Caroline85, Ruger på 1 egg fra 2.mai. Teste 16 mai vera32, Ruger på 1 egg fra 5.mai. Junine, ruger på 1 egg fra 2 mai. Skal egentlig teste 16 mai
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #72 Skrevet 9. mai 2008 Hehe...bare et lite fredagssmil til dere jenter Er det dette vi har å se fram mot? http://felles.ba.no/bastripen/?p=13&date=19.01.2006
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #73 Skrevet 10. mai 2008 Hei hei! Bare innom og ønsker dere god pinsehelg! SÅ er det bare å krysse fingrene for positiv test over helga Uff, magefølelsen min er slett ikke bra, men gidder ikke tenke på det nå. Skal nyte frihelg og fint vær!
Smira Skrevet 10. mai 2008 #74 Skrevet 10. mai 2008 Hei igjen og god pinse:) Jeg skal ikke ta test før torsdag (anbefalt 16 dager etter innsetting), men vet ikke om jeg klarer å vente. Har fortsatt murringer nederst i magen, vært utrolig oppblåst og ømme bryster. Har hatt det slik etter tre dager etter innsetting. Men det er sikkert bare bivirkninger på medisin. Vært på reise i forbindelse med jobb. Vanskelig med sosiale settinger hvor alle drikker vin til maten og ikke jeg. Får mange undrende blikk. En kveld var jeg så trøtt at jeg sovnet kl åtte på kvelden. Har vært så utrolig trøtt.. Hvordan går det med dere andre? Har noen av dere testet?
C *baby i magen* Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #75 Skrevet 11. mai 2008 hvordan går det med dere jenter? får dere slappet av litt i pinsen da? nå er det 5 dager igjen til test på noen av oss. og ikke så veldig mange dagene til dere andre. blir så spennede å høre hvordan det går med dere når testen er tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå