Gå til innhold

bekkenløsning 1.gang er det da garantert 2.gang?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan ikke svare deg av egen erfaring. Har vært plaget av magesmerter de siste ukene (er 34 uker på veg), og var på sykehuset hos en overlege forrige uke. Han sa at det var typiske bekkensmerter, og sa også at det ble verre og verre for hvert svangerskap. Rådet meg til å skaffe meg hjelp hjemme før et eventuelt neste svangerskap. På den annen side hadde jeg mer typiske bekkenproblemer i forrige svangerskap, og disse har jeg ikke kjent så mye til denne gangen. Om det er fordi jeg pga av magesmertene holder meg mer i ro, vet jeg ikke.

Ei venninne av meg er nå i uke 30 med barn nr tre. Med første var hun mye plaget med bekkenet og gikk til behandling hos fysioterapeut noen måneder i etterkant også. Med nr to og tre har hun ikke vært særlig plaget - merker det bare litt nå og da. Hun er fremdeles i full jobb i barnehage (og det er nok krevende!), selv om hun nå er sliten etterhvert - to andre barn, full jobb og gravid i syvende måned er jo slitsomt. Hun har to år mellom alle barna sine, så hun har ikke venta spesielt lenge mellom svangerskapa heller.

Håper dette ga deg litt håp!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...