Gå til innhold

Octobaby

Septemberprinsen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei du!

Jo da - var på ultralyd for noen uker siden og fikk ny termin 15. september. Men jeg bruker fortsatt den 10. som "min" dato, for jeg vet når h*n ble unnfanget.. ;-) Tror de bruker blant annet hodestørrelse for beregning av termin, og i vår familie er det gener for små hoder ved fødsel. Så jeg sier fortsatt 10. når noen spør.

Hvordan går det med deg da? Kommer magen? De siste par ukene har magen skutt fart - nå får jeg spørsmål hele tiden om jeg er gravid. Litt greit når det viser :) Ellers er formen på topp - har endelig kommet meg over kvalmen og slappheten - nå har endelig energien kommet.

Hei igjen! :0)

Det skal bli spennende å se hvem som får "rett"; du eller UL! Jeg kommer til å følge med ;)

Vårt barn er et prøverørsbarn, så der er terminen udiskutabel uansett hodeomkrets... Ser med lengsel frem til fødselen, og det å få hilse på den lille. Det blir mitt første barn, mens samboeren min har to jenter fra før. Vi venter en gutt, og du kan jo tenke deg at det er stas- både for jentene, samboeren min og meg (har alltid sett på meg selv som en guttemamma- hva nå enn det innebærer).

Magen har vært ganske stor lenge nå, har visstnok sprengt sf-skalaen... Men JM mente at jeg hadde masse fostervann. Har også gått opp en del i kilo, men det bekymrer meg ikke (ennå ihvertfall). Koser meg masse med magen, og synes selv at det er den eneste som er blitt større på meg. Men så er kanskje jeg ganske subjektiv da!

Kvalme har jeg ikke hatt i det hele tatt, takk og lov, men har vært ekstremt trøtt, og er vel det enda. Trøtthet og eksamenslesing er en dårlig kombinasjon!!!! I tillegg blir det en del dagdrømming :0)

Det var så koselig å høre fra deg, send meg gjerne en PM og fortell hvordan det går. Synes det er gøy å ha kontakt med andre gravide på min alder, og dessuten kan jeg kanskje høste litt av dine erfaringer- du har jo også en liten gutt. Vet du hva du får denne gangen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...