Gå til innhold

Da mistet jeg min lille spire........

♥ DAME

Anbefalte innlegg

Fy f**n, tror aldri jeg har grinet/skreket så mye og intenst i hele mitt liv.

Fikk en bitteliten blødning, ringte legen min. Måtte være heime fra jobb i dag og bare ligge på sofaen. Kjente jeg måtte på do igjen samtidig som hun på kk klinikken ringte. Jeg satt meg ned på do samtidig som jeg pratet med henne. Hørte hun var så lei i stemmen. Hun sa hcg prøven min var veldig lav, så jeg kom til å få mensen. Akkurat da hun sa det, begynte det å renne masse blod. Jeg ble helt hysterisk og grein helt villt og fikk ikke med meg et ord av hva hun sa, så hun måtte si alt om igjen etter at jeg hadde roet meg. Etter at jeg la på kjente jeg meg ikke selv igjen. Hadde sånn panikkgrining uten like og hadde bare lyst å dø. Tror jeg kommer til å bli en sånn gal kjærring som kjøper en dukke som virker like levende som en baby + vogn og greier...

Men, jeg har jo to sjanser igjen med IVF, men begynner å se svart på det likevel. Jeg hadde jo vært gravid nå, fikk 3 positive tester...

Vet ikke hva jeg skal gjøre nå, bare griner og griner. Vil bare sove og aldri våkne igjen. Sånn føles det akkurat nå ivertfall.

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

NEI!!!

Det er så ufattelig vondt når slikt skjer. Føler virkelig med deg!

Ta tiden til hjelp og bruk tiden til å sørge. Prat masse med mannen din og ta vare på hverandre, det er veldig viktig.

Du blir nok ingen håpløs dame med dukke skal du se. Snakker av erfaring... Du har blitt gravid en gang og da skjer det igjen når kroppen din er klar for det!

Håper å se deg her inne igjen om ikke så alt for lang tid!

Sender deg en stooor trøsteklæm

Å nei og nei...! Dette var trist:( Jeg vet veldig godt hvordan du har det!! Jeg opplevde å ikke bli gravid i det hele tatt ved mitt første IVF. Bra nedtur det også! Ved fryseforsøket ble jeg gravid, men mistet rundt uke 6. Det var forferdelig og jeg trodde aldri jeg skulle bli glad og tenke fremover igjen. Mistet litt motet kan du si. Men etter en kort stund ble ting bedre og optimismen mot et nytt forsøk kom tilbake!! Og husk at dette er ditt første forsøk! Du lykkes helt sikkert senere, og sjansene blir større ved de neste forsøkene. Kvaliteten på mine egg ble bedre ved 2.forsøk. Mye pga.medisinene, det at jeg hadde vært gravid tidligere og muligens også soneterapi/akupunktur. Og nå vet du at du er i stand til å bli gravid! Dette mener legene er veldig positivt.

Vet at du har det fælt nå og jeg føler med deg. Men husk at det blir bedre og optimismen vil komme!! Ta noen dager og snakk mye om dette, gråt mye og få det ut av systemet!

Tenker på deg og håper at du og din kjære får sørge litt sammen nå! Masse lykke til videre!! Ikke gi opp!!

Mange gode klemmer sendes deg nå!!! :)

Å nei Askepott!!!!!!!!! Så grusomt!!!!! Finner ikke ord! Hvorfor skal det være sånn? Føler sånn med deg og håper du blir tatt godt vare på av mannen din og de nærmeste!!! Livet er jammen ikke rettferdig.

Har inntrykk av at nesten alle i IVF prosess har opplevd å miste, ikke at det er noen trøst for deg men føler vi ikke kan stole på noe før vi sitter der meg bebi i armene. Ble skikkelig lei meg nå, tenker masse på deg det skal du vite. Skal avgårde til fjells men skal ha deg i tankene!!!!

Sender deg en kjempegod klem og håper du får det bedre snart...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...