Gå til innhold

Da mistet jeg min lille spire........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy f**n, tror aldri jeg har grinet/skreket så mye og intenst i hele mitt liv.

Fikk en bitteliten blødning, ringte legen min. Måtte være heime fra jobb i dag og bare ligge på sofaen. Kjente jeg måtte på do igjen samtidig som hun på kk klinikken ringte. Jeg satt meg ned på do samtidig som jeg pratet med henne. Hørte hun var så lei i stemmen. Hun sa hcg prøven min var veldig lav, så jeg kom til å få mensen. Akkurat da hun sa det, begynte det å renne masse blod. Jeg ble helt hysterisk og grein helt villt og fikk ikke med meg et ord av hva hun sa, så hun måtte si alt om igjen etter at jeg hadde roet meg. Etter at jeg la på kjente jeg meg ikke selv igjen. Hadde sånn panikkgrining uten like og hadde bare lyst å dø. Tror jeg kommer til å bli en sånn gal kjærring som kjøper en dukke som virker like levende som en baby + vogn og greier...

Men, jeg har jo to sjanser igjen med IVF, men begynner å se svart på det likevel. Jeg hadde jo vært gravid nå, fikk 3 positive tester...

Vet ikke hva jeg skal gjøre nå, bare griner og griner. Vil bare sove og aldri våkne igjen. Sånn føles det akkurat nå ivertfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist! Sender masse trøsteklemmer over til deg!

Skrevet

Så utrolig trist dette var å lese. Skjønner at det må ha vært et stort sjokk for deg. Håper du har god støtte i mannen din i denne vanskelige tiden.

Skrevet

Nei så forferdelig trist, det er umennesklig åssen en kan gå fra å være superlykkelig til å være helt nede i kjelleren, ord blir fattige. Jeg mistet selv i uke 6 da jeg ble gravid første gang med ivf, gråt og gråt trodde aldri jeg skulle orke å gå gjennom flere forsøk:-( Det er lov å sørge over å miste noe så etterlengtet.

Selv om det ser mørkt ut nå så kommer du snart til å klare å se fremover mot nytt forsøk. Jeg fikk beskjed på sykehuset at det er veldig positivt at man har blitt gravid. Da er sjansen større for at man blir det igjen. Jeg hadde to negative frys før spiren satt på 2.ivf, så det er absolutt mulig! Jeg ønsker deg masse lykke til videre, håper du snart har en ny spire i magen din!

Mange trøsteklemmer fra

Skrevet

Uff... dette var veldig trist å høre :o( Vet ikke helt hva jeg skal si.. Sender deg mange trøsteklemmer og tanker

Skrevet

nei så forferdelig trist, Askepott.... Livet er så urettferdig (selv om det ikke er noe trøst). Vet ikke helt hva jeg skal si til deg, men husk at vi her inne vet hvor fortvilende det er.... og hvor ekstra ille det er nettopp pga at det er ivf. Vi har på en måte ikke 1000 sjanser til å få det til på. Når det er sagt, så er det som noen over her sa; du har gode muligheter til å lykkes! Husk, du ble faktisk gravid! Nå var du bare maks uheldig... Håper du klarer å bite tennene sammen og etterhvert se framover mot nye forsøk.

Føler hvertfall veldig med deg, og sender deg mange klemmer!

Skrevet

jeg har ikke ord, jeg får helt vondt når jeg leser dette. Livet er tvers gjennom urettferdig. jeg håper virkelig du kommer dg gått ut av det og at du klarer å starte med ett nytt forsøk med frisk mot etter hvert. jeg skal tenke på dere

Skrevet

Så trist.. Fikk tårer i øynene jeg også nå. Trøsteklem..

Skrevet

Veldig trist å lese dette... Skjønner hvordan du har det- det samme skjedde med meg. Det er nok bare bra å grine og grine og la det ta litt tid. Oppturene og nedturene er store i denne "bransjen."

Det virker som om du har litt humor selv om det er vondt å være deg. Ser for meg deg med dukke i barnevogn og du er overbevist om at den er ditt barn ;-)

Jeg trøstet meg med at det er kroppen som "analyserte" embryoet og kom frem til at det ikke var levedyktig.

Kroppen er veldig mottakelig for graviditet rett etter sa har jeg hørt og det betyr nok at neste gang går det rette veien :-)

Lykke til kjære deg. Håper dere tar ekstra mye vare på hverandre i denne vonde tiden.

Skrevet

Tusen takk, dere er så gode å ha :)

Jeg slutter jo ikke å grine, rett etter jeg har tørket bort en tåre renner det bare ut nye. Jeg ser ikke ut i trynet ;) Har jo roet meg nå, er sååå trøtt men får ikke sove. Så jeg får bare være våken til jeg stuper...

Klem til dere

Skrevet

NEi nei nei...så dumt, var jo ikke slik det skulle gå....skal sende gode tanker:-)

Skrevet

Askepott bryllup 21.6 og BABY

Huff, dette var trist.

Føler med deg, håper du klarer å tenke litt positivt og tar den første sjangsen du har til nytt innsett. Lykke til.

Trøsteklem.

Skrevet

Offa meg så supertrist!! Får helt vondt i magen når jeg leser slikt. Har selv opplevd å miste i uke 7, og vet at veien fra intens lykke til bunnløs sorg er veldig kort! Håper du klarer å se fremover igjen om ikke så lenge

God klem

Skrevet

Kjære Askepott ! blir helt fra meg over hva jeg leser, jeg tenker masse på deg og skjønner at verden raser sammen nå. Du som har gledet deg sånn! Men selv om det er vanskelig nå, så husk at det var kanskje ikke meningen det skulle være sånn denne gangen for tenk på alle som har fått fiiine og friske barn selv om dette har skjedd dem tidligere ! Vet at ingen eller ingenting er noe trøst nå, og gråter nesten sammen med deg her jeg sitter. Og jeg er sikker på at det vil gå veien din før eller siden, kanskje ikke om så veldig lenge.

Gladhistorie til deg: jeg vet om en som har mistet 2 ganger men som nå på sitt siste forsøk er gravid og så langt på vei som hun aldri har vært før. Så henne idag med en liten kul på magen:) - det er min lille solskinnshistorie til deg Askepott !

Klem og masse lykkestøv fra Bella.

Skrevet

Uff det var utrolig trist! Skjønner at du føler deg helt på bånn...man blir jo så glad for å endelig bli gravid, også skjer noe sånt! Men du får prøve å tenke på at du har ihvertfall klart å bli gravid, så da skal du klare det igjen...ikke gi opp! Denne gangen var det nok en spire som ikke kunne bli levedyktig...det er jo sånn kroppen ordner opp.... Håper det går bedre med deg etterhvert...sender gode tanker til deg!

Skrevet

Dette var leit.

Ta godt vare på hverandre nå.

Klem

Skrevet

åh,,,,synes så synd på deg, men ikke gi opp!

mange trøste klemmer

Skrevet

Huff,det var trist å lese. Sender over en stor trøsteklem og ønsker dere lykke til videre.

Skrevet

Uff, så kjedelig. Det er så urettferdig. Først skal vi slite med å bli gravide, og når det endelig skjer, så skjer dette. Bare skrik ut, ta vare på hverandre, også kan du skåle i vin på bryllupet ditt. Sender deg en stor trøsteklem. Vet desverre hvordan du har det siden jeg har vært i den situasjonen to ganger selv.

Skrevet

Nei, så trist! Føler virkelig med deg nå, Askepott!! Skjønner godt du bare vil legge deg under dyna og bli der... Dette var trist å lese :-( Nesten så jeg får litt dårlig samvittighet her jeg sitter og gleder meg til UL i morgen.. Ta godt vare på deg selv og håper du noen rundt deg som passer på deg! Stor trøsteklem

Skrevet

Så trist!!! Håper du har folk rundt deg som hjelper deg videre, og at dere etterhvert kan se fremover. Håper du også gir deg selv tid til å komme over dette som er så inderlig urettferdig.

Skrevet

Trøste-klem til deg! Opplevde det samme i febr. på 5. innsettingen. Både hjemmetesten og blodprøven var pos, men hcg steg ikke som det skulle... Det er trist og gjør forferdelig vondt, men etter en stund klarer man faktisk å se framover igjen.

Klem

Skrevet

Så grusomt!!! Sender masse trøsteklemmer. Sørg så lenge du føler for det. Og husk at selv om det kanskje skulle virke som om mannen din ikke sørger like mye som deg, så sørger han på sitt vis. Vi har alle forskjellige måter å sørge på, menn ofte på en annen måte enn oss damer.

Tenker på deg!!

Skrevet

Fryktelig leit å høre.. Trøsteklem

Skrevet

Det er så urettferdig, ikke se svart på det, du blir nok mamma i 2009,se framover og sats på neste ivf nå! trøste klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...