Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går for tiden å venter på svar fra haugesund. Søkte der etter jeg fikk svar fra haukeland om 6-7mnd ventetid, og fikk tips fra gyn om at det kanskje var kortere ventetid haugesund. Skader ikke å prøve ;o)

Er 2 uker siden søknaden ble sendt. Noen som vet når jeg får svar ca? Er nervøs hver gang jeg nermer meg postkassa.. hihi.. Noen som vet hvor lang ventetid det er i haugesund (offentlig) for tiden? Og om sommerferie evt spiller inn???

Gru-gleder meg til å sette igang..

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Da får du nok brev snart. Vi fikk etter et par uker tror jeg. Det var i sep. Fikk da innkalling til samtale i slutten av november, men ga beskjed om at de gjerne kunne ringe meg, for vi kunne komme på kort varsel (bor i Hg.sund) Så et par uker senere, altså i begynnelsen av oktober var vi på samtale og igang :o) (Husker de nevnte for meg at de kanskje skulle starte opp med å ha samtaler en dag mer i uka, så da kan jo ikke ventetiden ha blitt noe lenger,om det har begynt med det.)

Lykke til!

Skrevet

Jeg søkte i uke 2, fikk svarbrevet i uke 4, var til forsamtale i uke 8, og begynte på spray i uke 14. Det var ikke den syklusen jeg var i da jeg var på samtalen, men den neste. Planlagt uttak i uke 20. Hadde det ikke vært for at jeg skulle være med i en pcos-studie kunne jeg begynt på spray i uke 10. Så det var ikke lang ventetid der i vinter ihvertfall.

Og de 12 ukene fra søknaden ble sendt til spraystart gikk sinnsykt fort, selv om det kan høres lenge ut.

Skrevet

Hei

Vår søknad til Haugesund ble sendt inn fredagen før påske og vi fikk svar påsøknaden etter ca 2 uker. Det er ca 3-4 mnd ventetid. Vi skal inn 19 august på første samtale. Vi er heldig at det er så liten ventetid. Det er ikke så mange år siden ventetiden var opp mot to år.

Så nå ser jeg frem til en fin sommer før vi setter igang i august. Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...