loviss Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Var på ul i dag...gikk ikke så bra. Hadde mange eggposer,men di var for små. Skal øke til høyere doser fra 150ie til 225ie,håper det gjør susen...Ting blir jo utsatt,men gjerne det er positivt. Synes det var litt rart at jeg ikke hadde så mange store eggposer denne gang,for forrige gang hadde jeg mange store,å gikk tilogmed på lavere dosering. Hva kan det komme av? Har pco,har det noe med saken å gjøre? Skal på ny ul på mandag...
Prøvigjen Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Hei. det samme skjedde meg nå sist. På UL viste det 6-7 eggposer hvor kun to av dem var "store". Jeg sprøytet 3 ekstra dager og på uttak fikk jeg ut 8 egg hvorav 6 ble befruktet (!!), så det ble jo en kjempefangst likevel. Nå blei jeg ikke gravid denne gangen (fikk mensen for 14 dager siden); men fikk to på frys og skal sette inn ett egg neste syklus. Dosen min ble økt denne gangen, likevel små eggposer (som utviklet seg fint likevel); så du skal ikke fortvile. Lykke til!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå