Gå til innhold

Mina og Madelen

trønderpia 35

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prinsessene er nå blitt 3 mnd og er selvfølgelig verdens skjønneste.. :)

Madelen har slitt en del med kolikk, noe som vi håper skal bedre seg nå etterhvert. Det har vært veldig slitsomt både for foreldre og barn. Hun er blitt mye bedre etter at vi byttet melk på henne.

Har til tider vært veldig vanskelig og få henne til og spise. Hun er derfor mye mindre en sin søster som er blitt 6.5 kg.

Mina er en veldig rolig og fornøyd jente som spiser, helst hele dagen.

Vi må ha med at de sover fra 21.30 om kvelden til kl 07.30 på morgenen. De får selvfølgelig et måltid ca kl 23.30, men det foregår mer eller mindre sovende.

Godt å sove så mange timer sammenhengende, mange mnd siden sist jeg kunne det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å høre at det går bra! Deilig å lese det når det ikke er så lenge igjen, er jo ikke fritt for at jeg gruer meg også en del... har du prøvd fysio eller kiropraktor for kolikken?

Skrevet

Så deilig at det begynner å gå bedre med kolikken og ikke minst at dere får mer sammenhengende søvn! Lykke til videre!

Skrevet

Vi har vært til kiropraktor en 6-7 ganger uten det helt store resultatet. Bedre ble hun , men ikke bra og det kom altid tilbake igjen. Det som har virket bra er fotsoneterapi og akupunktur. Har også selv lært meg hvor på føttene en skal masere slik at jeg holder det i sjakk.

Takk for lykkeønskninger og lykke til videre til dere også. Og husk, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...