Gå til innhold

Flytter inn her etter UL

Anbefalte innlegg

Vært på ultralyd på Ahus i dag.. Og .... fått fastslått at jeg bare kan flytte over til oktober nå.. Trodde det skulle gå andre veien.. Regnet selv ut at jeg har termin 29 september.. hehe.. En meget livlig krabat jeg bærer på, men den ville ikke snu seg slik at det kunne være mulig å se kjønn.. Klarte ikke å sette fast termin så skal tilbake igjen om 3 uker.. Men fikk i allefall sett at alt står bra til med den lille :-)

Forresten kjempehærlig jordmor jeg hadde nå.. Håper det blir den samme neste gang jeg kommer :-) Spennende at jeg da kommer til det nye sykehuset :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137629023-flytter-inn-her-etter-ul/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Det var godt å høre om flere som ikke fikk fastsatt termin! Jeg ble kjempe lei meg og var sikker på at det var noe galt med babyen siden den ikke var så stor som jeg trodde.. Har vært på to tidlige UL og hatt sammme termin hele veien. Skulle vært i uke 18, men på Ahus mente de jeg var i uke 16/17. Kjempe nedtur! Teller jo hver dag som går.. Men sant som du sier at det viktigste er at det er liv og baby er frisk! Fikk ikke ny time før om 4 uker siden det er så fullt. Det er ganske dårlig, men men.. Lykke til med alt!

Artig å se at vi er flere Ahus-jenter her!

Jeg var der for 3 dager siden på UL. Hadde en finsk og fantastisk jordmor! Hun var dyktig!! Jeg var helt sikker på at terminen min ble flytta en uke lengre inn i oktober -men neida; jeg fikk 3 dager tilbake :)

(hadde termin 9 okt. UL: 6 okt.)

Dette er mitt 4. barn og for første gang ønsket vi å vite kjønnet!

Det blir en jente til, gitt :)

Har jente,gutt,jente fra før (alså i den rekkefølgen ;))

Var så deilig å se at alt sto bra til!!

4barnsmamma-snart!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...