Gå til innhold

hvor mange uker....

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei! jeg var 7 uker på vei da jeg fant det ut.. trodde jeg i hvertfall, hehe.. min mens-termin var 16.september, men har blitt flytta fram med termin til 5.oktober på ultralyd.. så eggløsningen har sikkert ikke stemt for meg etter p-pilleslutt siden jeg ble gravid med en gang.

• 4 måneder senere...

Jeg fant ut at jeg vat gravid når jeg var 6 uker på vei.

Det var faktisk samboeren min som nevnte det en morgen at han hadde en følelse av at jeg vat gravid og vi bestemte oss for å ta en test. Den var da selvsagt positiv og vi ble overlykklige. :)

Er nå gravid i min 35 uke! :)

Tror en graviditetstest kan gjøre rett utslag etter bate ca 2 uker eller noe sånn..

• 3 måneder senere...

Jeg var 4+6 da jeg fant ut at jeg var gravid.

Er nå 7+2. Synes tiden går veldig sakte akkuratt nå, men skal bestille UL så fort som mulig etter nyttår. Må bare se hjerteslag, og se at alt ser greit ut. Dette er min første graviditet og det er mange nye ting som skjer med meg:) Er utrolig spent:):):)

Annonse

Jeg testet faktisk positivt når jeg var 2+6! Så det går ann, men er ikke til å anbefale å teste før ikm.. For det kan være en kjemisk graviditet, som egentlig ikke skulle bli noe, slik at du får mensen som vanlig:) Så jeg ville anbefale deg å vente til ikm, så slipper du å uroe deg unødig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...