lillelilly Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Har et spørsmål. Natta etter innsetting våknet jeg i det jeg fikk orgasme (rødme,rødme) Gud vet hva jeg har drømt. I og med uttak uttak og innsetting var jo livmora ganske "stiv og støl" og det føltes etterhvert som en liten krampe. Under innsetting ønsker de at livmora skal være avslappet, men jeg har hørt at orgasme øker blodgjennomstrømningen og kan være positivt på den måten. Dagen etter gikk ubehagene jeg har hatt etter innsetting og uttak over og jeg føler egentlig ingen ting. Kan denne ufrivillige orgasmen ha gjort noe galt? Kan livmora ha støtt egget fra seg e.l. Ble litt engstelig etter hendelsen!
Aget Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Heisan Kan ikke tenke meg at orgasmen kan ha gjort noe galt,det må jo heller være positivt,pga blodgjennomstrømning som du sier! De som blir gravide på naturmetoden har jo sex og orgasme flere dager på rad,og de har jo også et befruktet egg svømmende før det fester seg! Jeg har i utg.pkt veldig hard/treg mage pga en tarmopr. og jeg var så redd at jeg kunne presse ut egget,siden jeg presser veldig hard når jeg er på do.Men de på klinikken sa at det var umulig å presse ut! Da kan jeg ikke skjønne at en orgasme kan skade! Var dessuten på ski dagen etter innsettig/måket snø osv. Jeg er i dag 14 uker på vei. Så det gikk veldig bra:) Ikke bekymre deg,det hjelper ikke. Det er ingenting å gjøre enn å vente og håpe på det beste,som jeg tror det gjør med deg! Jeg brukte å si til meg selv: Nå er det opp til kroppen,det er ingenting jeg kan gjøre uansett,det som skjer det skjer:) Lykke til,og Klem
lillelilly Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2008 Tusen takk for svar og lykkeønskninger Blir jo helt gal i hodet av det her, redd for å gjøre noe galt, må nesten små le litt av meg selv Godt å høre at det er umulig å presse egget ut, skal ærlig innrømme at jeg venter til jeg må skikkelig på do hver gang før jeg går. Føler liksom ikke for å presse noe særlig ) Ha,ha. Håper virkelig du har rett, at det kan ha hatt en positiv virkning, ble skikkelig bekymra når det føltes som kramper, men det er jo kanskje ikke så rart etter uttak og innsetting.
Nicebeaver Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Hihi, så morsomt! Futt og fart i kroppen din, ja. Dette er garantert ikke farlig. Dessuten, hva skulle du gjort for å unngå det? Lykke til med drømmene framover..
lillelilly Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2008 Takk, tji-hi (rødme,rødme) Sant, ikke noe som kunne vært gjort for å unngå det, drømmer kan man ikke styre . Betryggende å høre at dere mener det ikke kan ha gjort noen skade. Får håpe det er like mye futt og fart i egget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå