Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Jeg synes det stod så mye rart på disse ferdigtrykte konfirmasjonskortene. Derfor ble det et blankt et...hehe:) Noen som har noen fine ord/dikt å skrive inni kortet? På forhånd takk:)
murmelmamma Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Du vet vel om at du er verdifull, at du er viktig her og nå. At du er elsket for din egen skyld, for ingen annen er som du. Ukjent dette synest jeg er fint... Disse har jeg også brukt... Det er de unge som skal skape fremtiden og gjøre verden til et bedre sted å leve i. Fridtjof Nansen i arbeid, vennskap og kjærlighet må man aldri måle og aldri veie, men gjøre sitt aller beste. Suzanne Brøgger
Torpekjærringa Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Dagen i dag er en merkelig dag Den er din Dagen i går slapp deg ut av hendene Den kan ikke få et annet innhold enn det du alt har gitt den Dagen i morgen har du ikke noe løfte på Du vet ikke om du kan regne med å råde over den Men dagen i dag er det eneste du kan være sikker på Den kan du fylle med hva du vil Benytt deg av det I dag skal du glede et menneske I dag kan du hjelpe en annen I dag kan du leve slik at noen i kveld er glad for at du er til Dagen i dag er en betydningsfull dag Den er din Vi ønsker en fremtid god som gull, av hell og lykke, favnen full. Gå varsomt, bruk tiden, velg riktig vei. Et liv fylt av glede, det ønsker vi deg. ------------------------ Se deg tilbake på det som var, alt som er kjent og kjært. Hele din barndom med mor og far ligger ditt hjerte nært. Lysende står du som konfirmant. Varmende ord blir sagt. Ta vare på alt som er fint og sant med deg til andre akt. ___________________ Nå skyter du knopp i din ungdoms vår. Til lykke med dagen og kommende år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå