Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en slik rull med ''fin'' papirduk. Kan nesten se ut som ekte duk. Kan man bruke det i Dåp?

Er litt usikker hva jeg skal gjøre, men har også funnet lange duker på 3.25 m på Eurospar. Tror det er helt greie duker, har ikke lyst til å kjøpe Damask duk som man kun bruker til dette formålet. (dukene må jo være så lange, og hvor ofte har du selskap du trenger slike lange duker)

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

flott med papirduk, så kan du legge en tusj til hver av gjestene, og ta vare på duken med alle de artige hilsnene og tegningene etterpå. yea

Skrevet

Vi brukte papirduk i forrige dåp og skal bruke det denne gangen også. Så lenge du pynter fint ellers er det ingen som vil tenke over hva slags duk du har, den er jo så anonym uansett ;o)

Skrevet

Går an å bruke papirduk, men er jo ikke mer enn passe pent...

Nå vet ikke jeg hvordan dere skal ha bordene, men sist vi hadde selskap kjøpte jeg pakker med 5 meters hvitt fløyelstoff på Jysk. Tror jeg betalte 199,- for 5 meter. (ca 1 år siden, men tror de har de samme enda) Vi hadde hestesko og rullet bare ut hele lengdene. Klipte bare opp noen lengder til kake- og gavebord.

Jeg har lånt bort disse til en barnedåp og et bryllup etterpå og skal bruke dem igjen selv utpå høsten. Veldig pratisk synes jeg. Da har du dem til neste gang også. Skal du ha "skikkelige" papirduker koster de litt de også og er bare å kaste etter en gangs bruk.

Skrevet

jeg er ikke så fan av disse velourdukene på jysk, men er det noen andre plasser man få kjøpt billige duker? helt enkle hvite, ikke papir..

Skrevet

Kjøp hvite laken. Det er enkelt, fint og rimelig og kan kombineres med omtrent alt av pynt. Selv brukte jeg lyseblå laken med en tynn gjennomsiktig brodert duk over.

Skrevet

da må jeg stryke så mange meter med stoff, det orker jeg ikke ;D

Skrevet

Hei.

Jeg endte opp med hvite duker fra Europris. Kostet 69,- for den på 140x250 cm og rundt 100,- for den på 140x325 cm.

De hadde disse dukene i rosa, hvit, offwhite (litt mer farge enn vanlig)

Vet jo ikke hvordan disse dukene er, men det får jeg sjekket ut til dåpen. Jeg har en rull med papirduk i reserve hvis dukene ikke blir noe bra når jeg stryker de :-)

Skrevet

Kjøpte kjempefin papiruker fra Nille til kr.19.90 per rull...

Så leng du pynter litt i blått eller rose så blir det kjempefint!!!

Skrevet

var det veldig tynne de papirdukene du kjøpte på nille??

vurderer papirduk til dåpen, men vil ikke ha av de aller tynneste som går sund bare du ser på de.

Skrevet

Har selv hatt to dåpsselskap med papirduker fra Nille..Fungerte helt greit med normal bruk..Tåler selvfølgelig ikke å bli våt..Lykke til med dåpen;-)

Skrevet

Superduk på Europris!! Knallpraktiske og pene polyester-duker, billige og strykefrie!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...