Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Leopold Lorang Jens Leopold Jens Lorang Evert Lorang -jeg kommer til å bruke første navnet i dagligtalen.
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Leopold Lorang var utrolig tungt og svulstig, han er jo ingen konge heller, så vidt jeg vet? Leopold er utrolig pompøst synes jeg.. Men Lorang er kult! Synes dere skal gå for Evert Lorang. Utrolig stilfult og vakkert. Jens Lorang er også flott - bare ikke Leopold. EVERT LORANG:-D Knalltøft!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Jeg og, Jens er et søtt navn på en liten gutt og et stilig navn på en som er litt eldre
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Må nok stemme for Jens Lorang jeg også. Liker heller ikke navnet leopold. Og det kan være en dårlig kombinasjon med Evert Lorang. Men tanke på to uvanlig navn. Tror det er litt mer 'tryggt' og bruke Jens, som er mer vanlig.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 Hmmm, var det så pompøst da? Hva med bare Leopold da? Gjerne flere kommentarer..
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #8 Skrevet 2. mai 2008 Haha, Märta! Er du også her inne? Hvordan går det med skaphomsemannen din? Skal du oppkalle ungen etter statsministeren?
togutter-08og10 Skrevet 3. mai 2008 #9 Skrevet 3. mai 2008 Evert var fint, Jens og Lorang går ann, men jeg syns Leopold var helt forferdelig. Men det er min smak. Hvisk du liker Leopold ville jeg ikke hatt mellomnavn, det er nok å stå alene.
Blåbærmuffins Skrevet 3. mai 2008 #11 Skrevet 3. mai 2008 Synes forresten Evert Lorang var finest av disse, selv om jeg ikke er spesielt begeistret for Lorang.
Gåsevåse Skrevet 3. mai 2008 #12 Skrevet 3. mai 2008 Jeg likte Evert godt- er litt usikker på Lorang, men gå for det hvis du liker det. Leopold passer liksom ikke inn i min verden............
huldra87 Skrevet 3. mai 2008 #13 Skrevet 3. mai 2008 Jeg stemmer for Evert Lorang eller Jens Leopold. Men ja, det var veldig pompøst ja. Hver sin smak..
Jannamor Skrevet 3. mai 2008 #14 Skrevet 3. mai 2008 Evert Lorang var best, og kjempestilig synes lorang og leopold er for tungt for førstenavn, men det er nok min smak Evert er knalltøft
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2008 #15 Skrevet 4. mai 2008 JENS! bare Jens! Evt Jens Evert ;P Leopold og Lorang... hmm... nei vet ikke helt hva jeg skal si jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå