Gå til innhold

Nå begynte jeg nesten å gråte her...er det virkelig SÅ vanskelig å finne ammetøy som ikke koster skjorta??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått mitt andre barn,og ammingen går så det suser,i motsetning til sist.

Er super fornøyd,kjempe stolt! Men alikevel er det ingen enkel sak,da jeg ikk finner ammetøy som er rimelig annet enn på kjedelige KJEDELIGE hennes og maurits!

Hjelp`? Bor forøvrig nær oslo,om noen vet om noen butikker.

er dere evig takknemlige!

Anette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aldri hatt ammetøy jeg.

brukte vanlige klær,, funka som bare det.... :-)

Skrevet

Trenger du amme tøy da? Ammet 17 mnd jeg uten ett eneste amme plagg, går fint det serru:)

Skrevet

Har aldri brukt ammeklær. trekker bare opp genseren og ned singletten. Funker som bare det, og man viser jo ingneting..

Skrevet

jamen hvordan? enten så må jeg dra i toppene eller enseren for å slippe frem puppen,og da henger og slenger plagget kjapt. og jeg som kanpt har pupper...

eller,så må jeg dra OPP genseren,og da blotter jeg magen for alle.. noen tips om hvordan man ammer enkelt???

:'(((

Skrevet

Du har på deg to lag med gensre (evt. topp med genser over). Så drar du den ene ned og den andre opp. Slik viser du ikke mer enn du gjør med en ammetopp.

Skrevet

bruk en flanell klut.

Fest hjørnet på kluten i bh stroppen på skulderen på siden hodet til babyen er.

Legg andre enden under hodet til babyen, og la kluten henge ned på siden bak.

da har ingen innsyn til magen din fra den siden hvor genseren er løftet opp..

:-)

Skrevet

Eg drog bare opp eg, ingen ser på magen din når du sitter å ammer et lite barn;) dessuten ligger babyen der....

Meeen, eg har amma endel i kjole også...dratt kjolen opp...hehe, ikke så anbefalt...;)

Skrevet

jeg har prøvd det, men toppene mine er lange,og når jeg graver etter enden,så er det en jævla jobb, også utvider jeg genseren. har bare yrange klær... hvorfor må det være så vanskeliug, skulle bare ønske jeg kunne slenge frem puppen i en håndvending!

det kan jeg m ammeklær! men hvor er det ikke kr 500 genseren,som på babyshop..

Skrevet

ha på singlett med tynne spagettistropper ikke sånn wife-beater singlett liksom. dra den ned og troppen opp. voila. ammetopp. hehe.

Skrevet

ellers har www.stoffogstil.no mønster så du kan sy egne amme-topper...

Skrevet

Jeg bruker en lang stretch singlet under som ikke er for trang. Den drar jeg litt ned, og genseren drar jeg opp voila! ammetopp:) Har også hørt om noen som har laget seg som et magebelte, klippet av en stram topp, slik at det blir som en tupetopp under brystene. Da vises ikke magen når du drar opp genseren.

Skrevet

singlet under genser eller topp r helt supert!! Bruker bare det jeg...er så kjipt med sånn ammetopp synes jeg da...og det koster som du sier...skjorta!

Skrevet

Jeg kjøpte MASSE singleter på VeroModa og HM som jeg hadde under hva nå enn annet jeg hadde på meg, gjerne cardigans for enkel tilgang, og da drar du jo bare ned pittelitt av toppen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...