Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 JEg er så heldig at bunaden min kneppes under brystet, så jeg kan heldigvis gå med den i år også. Så sant jeg ikke føder innen da. Har termin 1 juni, så kan jo skje noe innen da ;-) Noen andre som har begynt å tenke på klær enda?
SuperMoM <3 Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Har en fin mamma kjole som jeg tenkte jeg skulle bruke:p Ikke noe problem det iallfall:) Verre med skoene:p hehe
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Har faktisk et par ting å velge i :-) Blir enten en kjole jeg har som jeg kommer inn i uten problem siden det er emperieliv ogmye stoff... ellers så skal jeg bruke en svart bukse med en fin topp over :-)
En snupp - og en knert i magen Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Blir det vær til det så skal jeg ha en fin mammakjole, hvis ikke, så blir det jeans og en fin topp.
mamma_til_2_m_junispire Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 kjøpte meg en lett fin hvit mammabukse og en fin blå kortermet bluse på h&m til 17.mai... håper bare på godt vær nå gitt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå