Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

....det ser ut for at mensen er på vei! dette har jeg ventet på siden jeg mistet en bitteliten spire 2 april. Nå skal vi i gang med fryseforsøk. Har gode odds tror jeg. Har blitt gravid 2 ganger på 2 forsøk - ene gangen ble det tvilliger og andre gangen mistet jeg i uke 4+6. Så det går rette veien for oss denne gangen vil jeg tro.

Har følt meg så tom etter at jeg mistet - nå i kveld føker jeg meg litt gira igjen. Så kanskje jeg er gravid om 1 mnd?

Skal ha fryseforsøk i naturlig syklus. Er det vanlig å få eggløsningssprøyte da? Det var noen som sa det, men kan ikke huske de sa det på klinikken.

I morgen ringer jeg de snille sykepleierene i haugesund og forteller dem at jeg er i gang igjen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann:-)

Så bra du er i gang igjen:-) Jeg ble gravid på mitt 1. forsøk men mistet tidlig. Skal i gang med frysefosøk i denne syklusen. Håper på at mensen for en gangs skyld er for tidlig for jeg er ivrig etter å komme i gang :-)

Skal du ikke ha en ordinær mens etter å ha mistet (altså to til sammen)?

Det fikk jeg beskjed om...

Jeg hørte ingenting om eggløsingsspøryte. Skal på ul dag 11 etter mens, deretter ta eggløsingstester selv. Er usikker på om det er en ul til før en setter inn?! Er litt smånervøs for de el-testene for jeg har nesten aldri brukt det.....

Jeg trøster meg med at det er lettere å bli gravd rett etter sa og satser på et mars-barn.

Så bra at du har to av to vellykkede forsøk, forresten!!!

Lykke til videre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...