Gå til innhold

Dere som har hatt virus/betennelse på balansenerven...

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter dere ble bra igjen..

Har det hendt at dere da har hatt perioder med litt plagsom svimmelhet ?

Tok det lang tid før det gikk vekk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er en stund siden, så jeg husker ikke nøyaktig....:) Etter at jeg ble bra igjen hadde jeg vel et års tid hvor jeg hadde noen tilbakefall. Men tilbakefallene var ikke så ille som mens jeg hadde virus/betennelsen på balansenerven. Men ble såpass svimmel at det var plagsomt ja, men gikk fortere over slik jeg husker det. Huff:(

Skrevet

Hadde viruset i 2,5 år, har vært helt bra etter det. Svimmelhet kan komme hvis jeg blir engstlig da. Men ikke pga viruset. Hvordan er det med deg?

Skrevet

Er fryktelig ubehagelig.. og det at jeg får små panikk anfall når jeg merker jeg er svimmel hjelper nok ikke.. (selve "hoved" anfallet var så ille at frykten sitter i meg enda)

I tillegg så inbiller jeg meg at det er noe annet enn det det er,,

Har tatt ct ved første anfall og den viste at alt var bra så.. men venter på mr timen..

Skrevet

skjønner hvordan det er. Hvor lenge hadde du viruset?

Skrevet

Hovedanfallet var september i fjor.

En kveld hvor jeg var så svimmel og ille at jeg fikk panikk..

Merkelig nok dagen etter var jeg mye bedre..men sånn av og til med"husking/gynging) i hodet. Er sånn det er nå.

Brukte tilsammen 7t på venterommet hos lege og på sykehuset (har sykehusskrekk og er livredd for å dø fra familien min) så jeg var og blir fortsatt kjempe engstelig når jeg kjenner meg sliten i kroppen og svimmel..

Skrevet

Skjønner også godt hvordan du har det!:( Anfallene var ille. Var også til mr uten at det vistes noe der, men greit å få sjekket ut da. Hos meg varte viruset ca 1 år, men den mest intense perioden var vel 4-5 mnd. Også er man så redd for å bli svimmel at man bare gjør det verre sikkert:( God bedring!

Skrevet

Tusen takk.

Godt å få tilbakemeldinger på mine spm.

Kanskje det roer meg nok ned til at svimmelheten dabber av..

Skrevet

Har du vært hos øre-nese-hals-lege? Har hørt at det kan være krystaller i øret som har løsnet. Disse kan "ristes" tilbake på plass hos lege med riktig kunnskap. Ikke alle leger har nok kunnskap om virus på balansenerven, det er min erfaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...