Gå til innhold

Hjelp - trappe ned på amming om natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på snart 5 måneder som er veldig glad i mat. Jeg ammer men fordi han har vært så ivrig på puppen så veldig ofte så får han nå grøt og mme om kvelden, i håp om at han skal sove litt lenger. Han er kjempeglad i grøt og noe mer søvn har det jo blitt ut av det.

Problemet er at han vil ha mat så fryktelig mange ganger om natta, gjerne hver andre time og oftere! Vet ikke om dette egentlig er mye? Det som også er, er at han gjerne vil småpise på natterstid, prøvde å gi han flaske en natt for å se hvor mye som gikk ned og det var ca 50 ml.

Jeg er veldig sliten av at han ønsker å ligge så mye på puppen om natta, mistenker at det er vel så mye for kosen sin del som at han er sulten. Føler at jeg går rundt og ikke har energi eller overskudd til noen ting fordi jeg ikke får sove skikkelig. Prøver å sove på dagtid når han sover, for at jeg i det hele tatt skal fungere. Dette resulterer jo i at det er mye i huset o.l som jeg gjerne skulle fått gjort som må vente i det lengste.. slitsomt.

Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Føler meg litt hjelpesløs for øyeblikket, og syns hele ammingen er bare blitt et ork.

Dette ble litt langt, men håper noen tar seg tid til å lese!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...