Gå til innhold

Persienner eller rullgardin på soverommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har rullgardin nå,men den flagrer jo rundt når det blåser.Tenker at persienner kanskje holder seg bedre på plass?

Men er perienner like lys tette?

Skrevet

vi har persienner i alle rom her. syntes det er veldig greit. kan ha de helt oppe, litt igjen eller halvt igjen osv. de er jo tette forsåvidt, men om sommeren når det er lyst på kvelden og tidlig om morgenen så er det jo ikke like mørkt i rommet.

vet ikke om det kommer ann på persiennene heller men. vi har sånne i stål fra ikea. uansett det jeg gjør på soverommene er bare å dra gardinen fra den ene siden for så blir det mørkt nok=)

Skrevet

vi har begge å er definitivt mest fornøyd med rullegardinene. persienne blir ikke lystet nok ...

Skrevet

Persienner er ikke like lystette som rullegardiner. Persienner vil heller ikke holde seg i ro når du har vinduet åpent og det blåser (blir hengende å slå i vinduet). Mens som nevnt ovenfor, vil gardiner foran en av delene hjelpe på:)

Skrevet

Vi har utvendige persienner, lystett rulle-gardin og mørke gardiner.

Alikevel skulle jeg gjerne hatt det mørkere.

Men vil jo foretrekke rulle-gardin hvis jeg skulle valgt en av delene, absolutt!!!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Som de skriver over her så blir ikke persienner lystette nok.

Et tips i forhold til å få rullegardinen til å holde seg på plass dersom det er litt vind er å sette en borrelås på vinduskarmen og rullegardinen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...