Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Startet med Suprecur 30/4 og lurte på om noen kunne fortelle meg litt om sine erfaringer ang sprayen. Hva slags bivirkninger fikk dere??? Og hvor tidlig kom de???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde bare et par dager med en lett hodepine i løpet av spraytiden. Husker ikke helt når det var. Sov litt dårligere og kanskje. Andre sprøytedag begynte jeg med noen hetetokter, men vet ikke om det var Suprecuren eller Puregonen. Det var ikke ille i det hele tatt for min del. Jeg sprayet en spray fire ganger om dagen. Har forstått at det er forskjellig fra person til person eller sykehus til sykehus. Lykke til videre!

Skrevet

Jeg sprayer også fire ganger om dagen, er jo ganske så fersk ennå....men veldig spent da:)

Tusen takk for informasjonen!!

Skrevet

Det er nok veldig forskjellig hvordan folk reagerer på sprayen. Jeg hadde egentlig ingen bivirkninger. Følte meg litt varm innimellom, men ikke skikkelig hetetokter. Så har sluppet billig unna bivirkningene ja :)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Masse kviser og nesten konstant vondt i hode. Ble helt zombie første gangen. Syntes alt kom veldig fort desverre :-(

Andre gangen hadde jeg også masse kviser og masse vondt i hodet. Ble heldigvis ikke like sliten den gangen.

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Ja og selvfølgelig hetetokter så det holdt. Disse kom vel ca halveis...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...