Gå til innhold

Twinanne :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ga opp jeg å få lagret innlegget til deg på pm så da kommer det her hehe..

Dr Kahn sa at han var glad jeg ikke fikk så mange egg, det er ofte det er så mange som ikke blir noe av når man får mange...

Jeg hadde jo mine 3 første forsøk i danmark der fikk jeg ut på 1 forsøk 12 egg, 9 bef, 2 satt inn og ingen på frys.

2 forsøk fikk jeg 9 egg, 7 befr 2 inn og ingen på frys

3 forsøk fikk jeg 7 egg, 5 befr 2 inn og ingen på frys

Har hele tiden tatt 225 ie gonal f..

tragisk og jævlig og ikke fått et eneste på frys!!! :o((

På forsøket i porsgrunn nå ble jeg satt på gonal f 225 ie og 75 ie menopur, og etter første u.l ble jeg satt på 150ie av hver..

Fikk ut 8 egg, noe Kahn var kjempe fornøyd med, så ble 6 befr men det ble bare 4 som var veldig bra, 2 inn og endelig 2 på frys!!! jippi..

Eggene i danmark har vært flotte 8 delt etter 3 dager i porsgrunn var de 4 delt etter 2 dager..

Men Kahn, Paula og jeg ble enig om og ta uttak i stedet for fryse eggene nå, pga alder.. best å få ut så mange egg som mulig nå og heller spare fryse eggene.. koster jo litt pga medisiner men det får heller gå.. har jo hatt mine 3 forsøk og fått tilbake penger så nå er det bare sinnsykt utgifter.. har jo vært ute med 40.000 for 3 forsøk i danmark først og opphold og reise 3 ganger.. så vi har passert 100.000 ja. Men som jeg sier, lykkes vi er det verdt hver eneste krone..

Jeg har jo blitt 38 år, så jeg har jo ikke akkurat alderen med meg. Men jeg håper virkelig vi lykkes begge to.. så nå venter jeg bare på mens, er på dag 16 nå så skal ringe inn mens, så jeg regner med å starte på spray rundt første uken i juni og uttak i uke 27 er jeg satt opp til!!

Får prøve deg på pm en en annen dag.

Nå skal jeg forresten på 150 gonal og 150 menopur og kortison + albyl-e

Kleeeem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for at du ville dele dine forsøk med meg, jeg har nettop fylt 40 år (hjelp) så det haster her også, så noen søsken forøkning tror jeg neppe at jeg får dersom jeg ikke har noen egg på frys da, men da kan jeg nok ikke amme så mye lenger enn 6 mnd. Hvordan har du tenkt framover dersom du blir gravid på dette forsøket? Jeg har jo ikke spurt da, men jeg vil tro jeg er alt for gammel for å kunne få søsken forsøk etter passert 40, så jeg håper på fryseegg - hadde jo vært fint med 2 da, men det er klart jeg blir overlykkelig dersom jeg får en da!!!

OK du er omtrent på samme dose som meg nå, bare at du har to ulike typer for stimulering, men kortison???? det har jeg ikke hørt før, hva skal det hjelpe for? albyl-e er blodfortynnendes hvet jeg.

Skrevet

Hei.. hvis vi lykkes nå blir det med det!! Jeg orker ikke mer av dette og min kjære har jo to gutter fra før på 6 og 11 år.. vi har dem jo bare annen hver helg, men allikevel da har vi 3 barn og det holder.. vi skal følge dem opp også.. har jo også tenkt tanken på at hvis jeg noen gang blir alene så har jeg jo bare 1 men sånn får det være.. det sier jeg fordi min kjære og jeg har dessverre hatt mye greier, han har vært så usikker og ikke alltid vært så snill med meg når det gjelder dette her..

Kortison, det får jeg nå for å ikke støte bort spiren, mange som går på det, noen lykkes og noen lykkes ikke.

Men vi satser på at vi begge lykke nå, og får opp statistikken til Kahn hihi..

når skal du i gang?

Skrevet

Egguttak mandag og insetting onsdag. Jeg starter også med babyklister for første gang, men litt usikker på om jeg skal starte den dagen jeg har hatt egguttak eller kanskje jeg burde starte i morgen den dagen jeg tar el sprøyta.

Ellers så må jeg ringe akupunktøren min mandag slik at hun får kl. slettet mitt for insetting på onsdag , skal jo ta akupunktur like før insettingen ofg like etter.

Så heldig du er da som har et barn fra før, og 2 med på kjøpet fra din ektemannsside. Men jeg kjønner godt at du gjerne vil ha en til. Jeg har ikke blitt mamma enda jeg, begynte å prøve litt værl sendt kjønner jeg.

Skrevet

Tror du misforsto litt hehe.. jeg har ikke barn fra før, min kjære har to.. men hvis det noen gang skulle gå galt mellom oss, og vi lykkes nå så har jeg jo et barn men da blir det jo med det.. får bare være super happy om jeg noen gang får oppleve å bli mamma.

Jeg skal ringe henne på mandag jeg også får å bestille time hos henne.. Jeg har brukt babyklister 4 ganger men ikke lykkes.. jeg har tatt det fra egguttak..

Lykke til med uttak på mandag, hører vel fra deg :o)) kleeeeem og jeg krysser alt for deg snuppa...

Skrevet

OK da misforsto jeg litt ja, håper dere får en felles unge snart. Så da stiller vi likt der ingen egen unge, men min mann har heller ikke barn da.

Da startet jeg kanskje litt tidlig med babyklister, fikk høre at det var noen som startet før egguttak så jeg har tatt mine første doser i dag, om noen timer så er det el sprøyta, skal bli deilig å få tatt siste dose med nesespraeyn om en drøy halvtime. Faktisk det jeg liker dårligst med forsøkene er nesesprayen, for mye allergi av den med hovne øyne, de hovner opp som ballonger, da snakker jeg om øyenlokkene og huden under øynene også. Gruer meg ikke til uttaket snarere tvert imot, så slipper jeg den trykkfølelsen der som trykker på blæra og tarmene - er litt mye på do for tiden.

Snakkes senere :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...