Gå til innhold

babyen min er blitt en byrde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er gravid i 24.uke.I det siste så har jeg fått forferdelig med tanker ang barnet mitt.Barnefaren var på vei til å flytte ut. da jeg ble gravid. og bestemte seg for å være med meg å barnet.(jeg føler at dette er pga barnet) .Alt var jo over mellom oss. og nå er det bare barnet som tvinger an til meg. Vi har hatt det greit de siste årene.Men romansen døde jo ut for et par år siden.Jeg har total angst nå. vi er sammen igjen. jeg vet jeg må ha støtten hans for å klare å ha barnet .jeg vet barnet kommer uansett. Men føler meg så alene.Jeg kommer til å sitte i en leilighet sammen med barnet mitt .mens hans hovedprioritet er å ikke få ødlakt livet som han sier. hva skal jeg gjøre. ?? trenger litt trøst-.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God lang klem og en skulder å gråte på til deg:-)

Angrer du på at du ville ha barnet? Tenk, barnet ditt kommer til å bli den største gleden i livet ditt:-)Smilet til den lille vil kunne lysne selv den mørkeste dag for deg, når det gråter vil du gråte med det for du elsker det så høyt og det knuser hjertet ditt å se det ha det vondt. Når du nå kjenner små spark, tenk på det som små kjærtegn og oppmuntringer: "hei mamma! Jeg har det så godt her inne hos deg. Vi skal få det fint når jeg kommer og vi kan se hverandre".

Jeg skjønner at det er vondt med BF situasjonen. Jeg har desverre ingen gode råd. Jeg håper bare du får det godt med tankene dine snart.

Klem igjen fra meg

Skrevet

takk,det hjalp veldig:)

Skrevet

Hei, vil bare si at jeg har det litt på samme måte. Bor ikke sammen m bf nå (er 19 uker på vei) men vi har bodd sammen i over 5 år tidligere. Føler innimellom at vi bare er "kjærester" fordi han vil "gjøre det rette og ta sitt ansvar". Han ville egentlig at jeg skulle ta abort men det klarte jeg ikke. Vi har ingen nærhet, ingen god dialog og jeg føler meg utrolig alene om dette.

Du er ikke alene, selv om det kanskje føles slik innimellom.

Og ikke minst så har du en liten leieboer som kommer til å elske deg betingelsesløst uansett hva om bare noen måneder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...