Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Johannes og Aurora? Johannes og Anna? Johannes og Cecilie? Johannes og Vilde? Johannes og Karoline? Johannes og Liv? Johannes og Åsa? Johannes og.... Noen andre forslag? Skriv gjerne kommentar... takk takk:)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Jeg syns Johannes og Aurora er finest. Vilde og Anna er også fine alternativer. Er ikke så glad i de andre navna. Liker Cecilia, men ikke Cecilie. Hva med Maria, Jenny, Julie, Kaja, Sunniva, Ella, Agnes eller Ingeborg.
prebs Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Jeg tror jeg ville gått for Johannes og Karoline - nydelig navn begge to! Jeg ville nok ha skrevet Caroline. Ellers synes jeg Anna er vakkert til Johannes, men blir ikke det litt lik klang i navnene? Hvis du sier det fort...
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Likte best Aurora og Anna som en god nr. to. Andre forslag: Synne Stella Elida Marie Marte Sunniva
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Tusen takk for svar. Dere har noen av de samme favorittene som meg. Da er det vel ikke så ille;) Det var også mange fine forslag, men mange av dem er allerede opptatt hos en eller flere av de vi kjenner. Bla. Ingeborg, Jenny, Kaja, Maria, Marie osv. Kjempe artig å se deres mening... gutta er ofte ikke så interessert i navn som oss...
volve Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 Mathilde var det første som falt meg inn. Andre alternativer er Margethe, Sunniva, Live, Nora, Lina og Maren. Av dine forslag liker jeg Vilde best.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 Det første som slo meg før jeg så dine forlslag var Karoline
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 Johannes er så flott! Internasjonalt, stødig, vakkert og klassisk. Synes dermed Elisabeth passer perfekt til. Det heter jenten min til mellomnavn. Caroline er kjedelig.. :-(
huldra87 Skrevet 2. mai 2008 #10 Skrevet 2. mai 2008 Ut av navnene på lista di, liker jeg best Anna og Liv, og jeg synes de passer kansje best til Johannes. Johannes er forresten kjempefint! Noen forslag: Johannes og Sofie Johannes og Marie Men Anna og Liv er kjempefint også da ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå