Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener du det innebærer? F.eks du sitter i en festkomite for velforeninga, i barnehagen, what ever?

Jeg har min mening og jeg synes det er åpenbart hva mine oppgaver er. Men det er endel rundt meg som ikke skjønner det rett og slett. Og da lurer jeg på om det er meg som er helt på bærtur.

Jeg tror at festkomiteen da har ansvaret for at folk stiller til det de skal stille til, at de er med på å tar ansvar for at arrangementet går som det skal. Vekselpenger, at noen gjør de jobbene de er satt til, nok mat, nok drikke etc... At man rett og slett må finne seg i å ta i ett tak når man frivillig setter seg i en festkomite.

Teite meg, knurr:(

Fortsetter under...

Skrevet

Er det noen i komiteèn din som ikke gjør jobben sin, eller?

Skrevet

Jepp. Og de er ikke intressert i å ta sin del av jobben:( Så da blir det endel mer på oss som blir igjen, og siden vi er så få som vi er, så blir det jo tilsvarende mer på oss da:*(

Skrevet

hersen komite-snyltere....liker ikke sånne jeg heller..

Skrevet

Da skal man planlegge arrangementet og sørge for at alt er i orden, man skal sørge for at det er folk til å gjøre de forskjellige tingene som skal gjøres, arbeidsoppgavene fordeles slik at det blir noe lunde lik mengde på hver. Man rydder også opp etterpå/sørger for at det er folk til det.

Skrevet

Takk, akkurat det jeg mener. Å når folk da kommer med de teiteste unnskyldningene og bortforklaringer og "misrforståelser" da blir jeg irritert. Man må bare fatte at når man melder seg inn i komiteen for noe, må man faktisk ta ansvar og jobbe mer enn de andre på den festen.

Annonse

Skrevet

PS! Det er ikke min komite, vi står på lik linje alle vi, men det var jeg som var så dum og dro oss i gang pga det var på tide at det skjedde noe:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...