ღMaiBaby10ღ Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Jeg liker så godt navnet Marissa, hva synes dere? Er Marlena eller Sienna bedre?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Har nok ikke sansen for noen av de tre navnene, dessverre....
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Sienna er nydelig, så jeg liker det bedre enn Marissa. Syns også Marissa er fint, men liker nok Marlena litt bedre. Syns Malene og Malena er finere enn Marlena. Min rangering blir altså Sienne, Marlena og Marissa.
Gåsevåse Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Sienna er fint- de to andre ville jeg ikke brukt.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Jeg liker ingen av dem dessverre... minner om vi menn pikene...
volve Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Har aldri hørt Marissa før, høres ut som en blanding av Melissa og Mari. Marlene (med -e) er bedre eller hva med Malene?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 Syns Marissa er kjempefint jeg Vi var faktisk inne på navnet selv...
ღMaiBaby10ღ Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. mai 2008 Tusen takk, folkens.. Vi har mye "Mar..." i familien, derfor jeg tenker på disse navnene.. men så liker jeg sienna kjempegodt også..
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 Marissa var veldig lite pent.. Høres ut som en wannabe-kombinasjon av Mari og Melissa - ikke slemt men, men jeg likte det ikke. Marlena er pent - men hvorfor ikke skrive Malena? Om det ikke skal uttales MaRlena, da.. Sienna er min desiderte favoritt blant dine. Vi vurderte det lenge til snuppa, hun fikk et annet navn, men til neste eventuelle jente har vi veldig lyst til å bruke Sienna. Det er pent, vakkert og internasjonalt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå