Mamma til 2 søte jenter Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Jeg var i går til ny vurdering om jeg skulle starte med sprøyter. Kort fortalt hadde jeg onsdag i forrige uke gått på sprøyter i 3 uker. Var da inne til kontroll, fordi jeg har vært plaget med en del cyster og de fant en stor cyste. På torsdag var jeg tilbake og fikk fjernet denne cysten (det var ikke noe behagelig....). Jeg fikk beskjed om å fortsette med spraying fram til i går. I går møtte jeg opp til time - og da viste det seg at jeg hadde mange eggceller på 7-8 mm og 1 på hver eggstokk på 12 mm. Skjønte at ved uttak skal disse være på 18 mm. Legen trodde jeg allerede var i gang med sprøyter, men det hadde jeg fått beskjed om ikke å begynne med. Etter avtale under denne timen begynte jeg så i går med sprøyter (flinke meg klarte å sette selv! (Ja, jeg må bare skryte litt av det - er sååå stolt av meg selv...)). Skal inn igjen på tirsdag og håper da å få vite uttaksdatoen. Det er sikkert et vanskelig spørsmål å besvare, men vil jeg ha mange eggceller ved uttak?? Var egentlig glad når jeg hadde vært til timen, siden jeg så så mange egg før jeg i det hele tatt hadde startet med sprøyter, men ble litt bekymret siden jeg kun hadde 2 som var "store". Hvordan vil de gjøre det hvis jeg har flere som ligger bak disse to cellene - vil de vente på at de som er mindre blir 18 mm og "kutte ut" de som nå er størst??
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. mai 2008 "Kort fortalt hadde jeg onsdag i forrige uke gått på sprøyter i 3 uker". Her mener jeg selvfølgelig at jeg hadde sprayet i 3 uker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå