kirsty*2barnsmamma Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Sånn rundt sprøytedag 7 fikk jeg el slim, og idag, sprøytedag 9 er det kjempemye! Og veldig flott el slim er det også må jeg si, sånn jeg bare kunne drømme om på da vi prøvde på egenhånd hehe... Føles ut som en kjempe EL er på vei... er dette vanlig da?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Jeg spurte om akkuratt det samme som dg, var livredd for at EL var på vei. jeg hadde MYE slim, og da mener jeg virkelig mye. Jeg hadde også litt El smerter. Det var mange andre her inne som hadde opplevd akkurat det samme:)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2008 Takk, det var beroligende å høre :-) Men hvorfor kunne jeg ikke fått alt dette vakre slimet (hehe) da jeg prøvde på egenhånd???
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Hehe, det tenkte jeg også på, men fant snart ut at det hadde ikkje hjelpt meg;) hahaha
Madam-mim Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Ja det er helt normalt å få mye slim etter endel dager på sprøyter. Ble helt paralysert selv jeg, da jeg så alt det slimet. Hadde aldri sett det før, enda jeg har virkelig kikket etter..hehe. "Var det sånn det skulle se ut liksom?!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå