catine Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Vi må bestemme oss om vi vil sette inn ett eller to egg denne gangen. Vi har fått satt inn to egg alle de tre forsøkene vi har hatt (fordi det var bare to egg som var gode nok alle gangene- vi lykktes den tredje gangen) Nå skal vi starte med søskenforsøk og vi må bestemme oss for et eller to.. Det er veldig vanskelig- har lyst på 1 baby, men FØLER at det er større sjangs for at ett egg fester seg vis de setter inn 2. Synes det virker veldig skummelt å få tvillinger- er veldig redd for komplikasjoner. Hva mener dere? større sjangs for at ett fester seg? Legene sier jo at det ikke er det, men hvorfor satte de da inn to egg de gangene vi prøvde?.. trenger absolutt meninger om saken , slik at vi lettere kan bestemme oss. (dette avhenger jo av at to egg- eller flere- blir befruktet og gode nok denne gangen også da:)
74skytte Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Jeg hadde fryseforsøk nå i feb, og da satte jeg inn to egg. Jeg spurte om sjangsen for tvillinger, og fikk da beskjed om at sjangsen var ca 10 %. Dere må være forberedt på at det kan bli tre. Er det greit, så øker vel sjangsene litt større for at et fester seg vil jeg tro. Dette er vanskelig å gi råd om. Dere får ha lykke til uansett hva det blir til. :-) (Dere kan jo ta avgjørelsen når dere hører kvaliteten på eggene, og hva de på sykehuset/klinikken anbefaler)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå