Gå til innhold

Min Odermors navn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min oldermor het Sigrid som fornavn og jeg har hele livet trodd at hun BARE het Sigrid. Men så kom det fram at hun het Karstine til mellomnavn! trenden på den tida var vell Petrrine Jørgine osv. Og har aldri hørt om Karstine men synes det var vakkert og spesilet! Kan lillejenta hete det? (Blir bare Sigrid til daglig)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja hvorfor ikke?

Skrevet

Ja hvorfor ikke? det sier jeg og. Sigrid er jo veldig flott.

Skrevet

Det kan ho heite ja....var faktisk ganske tøft....stilig med slike navn som ingen andre har....(som er født no)

Skrevet

Sigrid er veldig fint, Karstine likte jeg ikke.... Men selvfølgelig kan hun hete det.

Skrevet

Karstine har jeg aldri hørt før, men jeg syns det var litt stilig! :-) Min oldemor het Jørgine til mellomnavn, og det har jeg kansje lyst til og bruke en gang. :-) Sigrid er et pent og stekt navn, liker det veldig godt. Mener du at jenta di skal hete Sigrid Karstine? For det kan hun absolutt hete! :-)

Skrevet

Stilig... selvfølgelig kan hun hete det. Noen jeg kjenner gjorde det samme... mellomnavnene der ble Georgine og Ferdinand, I tillegg har de et veldig vanlig etternavn så det er en fin måte å unngå misforståelser på navnefronten da fornavnene her helt "vanlige" slik som Sigrid er.

Go for it !!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...