snøfilla - mamma til 2 Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Stikker nesa innom for å høre hvordan det går med deg og forsøket deres om dagen - du har hatt uttak, ikke sant? Håper det blir bra befruktning, lykke til :-) Klem
Ann-ch. Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Hei snøfilla:-) Joda her går det bare bra.Hadde uttak i går og det ble 4 egg. Fikk den nervepirrende telefonen i sta og alle 4 er befruktet. Så nå er det bare å krysse fingrene for at de deler seg til i morgen for tilbakesetting. Skal også ha akupuntur denne gangen. Da har jeg vel prøvd det meste, så får vi se om det gjør nytten. Har du startet opp med nytt forsøk ennå? Skjønte at det ble et forsøk før sommeren? Håper virkelig det går bra denne gangen.Det fortjener du virkelig. Klem.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2008 Det skulle selvf. stå "Hei" i overskriften... Så flott at alle ble befruktet - da blir det i hvert fall innsetting, og kanskje egg på frys også. Hurra! Ja, vi skal i ilden igjen før sommeren, men må få det til å passe i forhold til jobb (går en stressa tid i møte). Det frister veldig å teste pos. igjen, så vi gir det i hvert fall én sjanse til :-) Klem
Ann-ch. Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Så flott. Det ordner seg alltid i forhold til jobb vet du. Skjønner godt at det frister å gjenta den positive testen.Og du skal se at det får du igjen. Ønsker deg masse lykke til og hold meg oppdatert på hvordan det går. Klem
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2008 Ja, jeg holder deg oppdatert (i hvert fall på PM, er ikke sikkert jeg ønsker å være åpen om alt her på BiM...) Har du blitt ruger i dag? Klem
Ann-ch. Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Det er helt greit at du oppdaterer på PM:-) Og jeg ble ruger på 2 egg i dag. Og for første gang har jeg fått 2 på frys!!!! Så det ble 100% uttelling denne gang,så får vi se om det holder. Måtte nesten le av meg selv i dag der jeg lå på venterommet. Full av nåler( akupunktur) tepper og varmeflasker:-) Ble iallefall godt tatt vare på. Synes Aleris bare blir bedre og bedre. Har vært utrolig sliten og trøtt i dag så det tar på denne hormonbehandlingene, men det kommer seg. Venter spent på å høre fra deg igjen snøfilla. Klem til deg!
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. mai 2008 Åååååååå så bra - full uttelling på alle 4 eggene! Da vet du i hvert fall at det ikke er eggkvaliteten din som er problemet ;-) Masse lykke til med ruginge, nå går du noen spennende uker i møte! Klem
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 3. mai 2008 #8 Skrevet 3. mai 2008 Åh så spennende Ann-ch.. full uttelling ja det er jo kjempe flott. også to på frys, fantastisk.. ønsker deg lykke til og vær skikkelig rugemor nå hehe.. kos deg!!!
Ann-ch. Skrevet 3. mai 2008 #9 Skrevet 3. mai 2008 Tusen takk Tullemor:-) Jeg skal prøve så godt jeg kan å ruge,så får vi håpe det går veien. Klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå