Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 Har falt sånn for det:) Men det er så dumt et det er et guttenavn i øst europa! SØREN! ville dere bry dere om det? Takk for svar på forhånd:)
*Minnie Mus* Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 nei det hadde jeg ikke brydd meg om. Det er et nydelig navn.
prebs Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Det er visst et guttenavn i Italia også. Men jeg ville ha gitt beng i det, hvis Andrea er favoritten. Et koselig navn : )
Jannamor Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 det hadde jeg ikke brydd meg om. Man kan bruke det på begge kjønn i øst og sør europa, så det har ingenting og si synes jeg det er et veldig fint navn
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Det ville jeg ikke brydd meg om. Andrea er et veldig fint navn som kun blir brukt på jenter i Norge, så velg navnet om det er favoritten.
snart2mom Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 Jenta mi heter Andrea og vi synes selvsagt det er fantastisk vakkert samtidig som det er personlighet over det. Jeg tenkte litt på det med at det også er guttenavn selv, men det betyr absolutt ingenting. Andrea er veldig feminint! Hvis det er noe som plager meg litt er det at det er så sinnsykt mange gutter som heter Andreas. Slik at jeg må forklare meg noen ganger til sm barn i barnehagen at "nei ikke Andrea" men Andrea :-D PS: visste du at Janne er guttenavn i Sverige. Slik er det med mange navn i verden. Også Iben er både guttenavn og jentenavn.
huldra87 Skrevet 2. mai 2008 #8 Skrevet 2. mai 2008 Er Janne et guttenavn i Sverige? Trodde det var i Finland jeg! ;-) Jeg hadde ikke brydd meg om at Andrea er et guttenavn i andre land hvis man har tenkt og bo i Norge. Her er det jo et jentenavn! ;-) For så vidt synes jeg Andrea er kjedelig og ikke så pent. Men det er nå meg det ;-)
slurp Skrevet 2. mai 2008 #9 Skrevet 2. mai 2008 Synes navnet er fint, og passer godt til en norsk jente. Så vidt jeg vet går det fint an å hete det hvis man er jente i Sverige og Danmark også. Hadde ikke brydd meg om at det er guttenavn i noen land, med mindre barnet slekter til et slikt land.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå