Gå til innhold

Moden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en del smerter i øverst i skjeden og sterke menstruasjonssmerter sammen med tidvis regelmessige kynnere! Lege og jordmor mener det dreier seg om modning.

Derfor prøver jeg optimistisk alle tips som kan sette i gang fødsel:-) Men jeg skulle så gjerne har visst om jeg var moden! Hvis jeg ikke er det, ville jeg slutte å legge meg med store forventninger hver kveld, og hvis jeg var moden, ville jeg definitivt intensivert innsatsen!

Det er litt frustrerende! Er kun 5 dager igjen til termin:-) Men skal nok ikke få underlivssjekk, så jeg får bare leve i uvisshet.

Flere som gjerne skulle visst om det var modning på gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle gjerne visst om murringen i magen, de sterke kynnerne og alt slimet betyr at fødselen snart er i gang, men jeg frykter at det kan være sånn i flere dager til..

Termin i morgen, og jeg føler meg fryktelig klar nå.

Skrevet

Heia,hvorfor kan dere ikke få underlivssjekk? Jordmora sa til meg at jeg skulle få det neste gang,så kom jeg dit neste gang 4 dager etterpå å da var det ei ny jordmor. (går til kontroller på sykehus pga svangerskapsforgiftning)

Å da ble det ikke nevnt heller,og jeg torde ikke spørre...

Er det skadelig å få underlivsjekk?

Skrevet

Jormor vil helst unngå underlivssjekk på kvinner i sluttfasen. Da det kan oppstå infeksjoner osv. Jeg var igår kveld på føden på unn, og da tok vi sjekk nedentil, men det pga smerter utenom rier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...