Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #1 Skrevet 1. mai 2008 er det fint eller ikke? passer navnet sammen med Filip(som brødre)? (om man skal tenke på det)
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Synes Filip er søtt, herlig og "lett" - Samuel er flott, tungt og stødig.. Synes jeg, så kanskje ikke den perfekte kombinasjon, men synes begge navnene er flotte og dere kan gjerne bruke de sammen.. Er ikke så viktig.. Ellers foreslår jeg (til Filip): Oliver Emrik Olai Syver Lyder Jens Peder Bendik
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #3 Skrevet 1. mai 2008 Jeg syns Samuel er veldig fint, men har egentlig aldri fått så gode tilbakemeldinger på det når jeg har nevnt det for venner. Syns Filip og Samuel paser godt sammen. To veldig fine navn.
huldra87 Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Samuel er ganske fint, og et stødig navn. Men jeg synes ikke det passer med Fillip. Fillip ser jeg på som et mer "moderne" navn, og det er veldig søtt og nusselig. Det er ikke Samuel. To helt forskjellige stiler. Her er noen navn som jeg synes er mer lik stil som Fillip: Felix Leander Jonas Sander Oliver
Vannmann35 Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Jeg var så du at jeg så på Big brother en gang, der var det en fjott av en fyr som het Samuel - navnet ble "besudlet" for min del.... Tragisk, men sant. Er ellers enig med de som sier at Filip og Samuel krasjer i stil da Filip et lett og lyst navn, og Samuel et mer tungt og traust.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå