Gjest Skrevet 1. mai 2008 #2 Skrevet 1. mai 2008 Nei, det kan jeg ikke tenke meg. Hvis den skal stige, må folketrygdens grunnbeløp også stige, og da må det en lovendring til. Men jeg er ikke hundre prosent sikker, vet at den steg ifjor, men det var en endring av grunnbeløpet da.
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #4 Skrevet 1. mai 2008 Oi, så kult da. Men det står ingenting av det på nav.no
mamsemums <3 Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 Når jeg var å snakket med en saksbehandler på NAV så sa han at OS kommer til å stige, han sa til meg at han TRODDE at den ble på 10700,- Ingen som vet hvor lang behandlingsstid det tar får å få invilget OS? Skal søke om OS neste uke, og er avhengig av å få OS utbetalt par mnd før termin for å få ting til å gå irundt med husleie / mat osv osv.
noLadyjustME Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Tror det varierer mye i hvert fylke/distrikt, men her tok det ca en mnd(rogaland) for meg, og jeg fikk OS 2 mnd før fødsel. Så bra at den kanskje stiger da:-D
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 grunbeløpet stiger vært år. men det finner ikke det ut før lønnsforhandlingene i yrkeslivet er ferdig. for de vil ikke at grunnbeløpet skal presse lønnen i arbeidsmarkede opp. det er ikke før 1 juni det "trer i kraft" men det er ikke sikkert de vet det da. og vi får sikkert ikke pengene før i august, men da får vi etterbetalt fra 1 juni
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 Den stiger noen hundrelapper hvert år i mai, og dette får en etterbetalt i juli:)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 søkte OS i februar, har enda ikke fattet vedtak i saken min.. >Oslo her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå