Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, hva skal jeg si.. Har vært så oppblåst og hard i magen de siste ukene. Slitt med å få gå på do. Men på tirsdag da skjedde det noe. Aldri har jeg hatt så vondt i magen før, hvar de mest sinnsyke vonde smertene du noen gang kan tenke deg. Spydde og hadde diare. Ble hentet hjemme med amublanse. Hyperventilerte og var helt elendig! Værste jeg har opplevd. Nå har jeg kommet hjem etter å ha vært nesten 2 døgn på sykehuset. De tok innvendig ul på meg, lille frøet vårt hadde det bra, hadde fått armer og bein siden sist:)

Men etter ul begynte jeg å blø. Hun var ikke akkurat forsiktig med den staken.. Så hun har nok skylden for det! Nå er jeg bedre. Skal ikke på jobb før mandag, håper bare jeg klarer å få inn sikkelige do vaner og finner noe som funker for meg. Vil også ha tips:)

Annonse

Puh - godt å høre at flere også har det sånn.

Jeg er 8+1, og har fått skikkelig mage!!! (særlig om kvelden)

Er livredd for at noen skal se at jeg er gravid, for puppene har jo også blitt mye større.

Kjæresten min synes det er storveis med kul på magen, han, mens jeg føler meg bare feit....

Blir nok bedre når man har passer 12 uker, fortalt det til alle, og magen blir mer markert. :)

Puh - godt å høre at flere også har det sånn.

Jeg er 8+1, og har fått skikkelig mage!!! (særlig om kvelden)

Er livredd for at noen skal se at jeg er gravid, for puppene har jo også blitt mye større.

Kjæresten min synes det er storveis med kul på magen, han, mens jeg føler meg bare feit....

Blir nok bedre når man har passert 12 uker, fortalt det til alle, og magen blir mer markert. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...