Gå til innhold

det er bare en ting jeg har tenkt på....

Anbefalte innlegg

Skrevet

til dere som liker å ruse dere uansett om barnet er til stede eller ikke eller om dere slutter under graviditeten og begynner igjen etterpå.det spiller ingen rolle for tar dere dop så tar dere dop.

tenker dere noen gang på hvilke rollemodeller dere er for baret deres?

tenker dere noen gang på hvordan det vil bli for barnet deres hvis barnet noen gang for greie på det dere doper dere?

eller hva når barnet deres blir tenåringer.

kommer dere til å fortelle barnet deres at rus er farlig og at de ikke må ta dette uansett selv om dere selv sitter å tar dette?

"nei vennen, du må holde deg unna dop, men at mamma sitter å tar seg en joint eller stripe er helt ok altså!"

selv om ungen deres ikke veit at dere tar dop så blir det jo dobbeltmoral hvis dere sitter å doper dere og forteller ungen deres at de ikke må finne på å ta dop.og dere er i hverfall ikke gode rollemodeller.dere skal jo lære barna deres om rett og galt og hva som er bra og ikke bra helsemessig og å ta dop er jo verken rett eller bra!

dette er egentlig ikke ment som et "krangleinnlegg" men det kan se sånn ut men jeg bare lurer på hvilke tanker dere har om barnas fremtid når dere tar dop.

• 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke det at jeg mener det er OK å ruse seg sammen med barn, men det å ta seg et glass vin med barn til stede samtidig som man forteller dem at "dette er bare for voksne", er sosialt akseptert. Jeg bare nevner det. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...