Gå til innhold

Trondheims damer, hvordan er interessen for et bim treff her?

Anbefalte innlegg

Er det noen interesse for å treffes på en kafe på kvelds tid og skravle litt om magene å alle plagene?

Er det mange som er interissert, så kan vi sette opp et treff for oktober klubben. Om det ikke er så mange tar vi kansje også med november mager?

Hva syns dere? Kom gjerne med forslag om tid og sted.

Fortsetter under...

Jeg vil gjerne være med på treff etter hvert! Men har termin i slutten av oktober, og føler det er litt tidlig enda..? Jeg er jo snart fire måneder på vei, så tidlig er det jo sånn sett ikke, men er liksom ikke så veldig gravid enda, føler jeg. Lite med mage og sånt, og lite med plager også.. Men jeg er med etter hvert, altså!! Og for meg som har termin i slutten av oktober hadde det jo vært fint om novembergjengen også ble med!

Heisann.

Jeg blir også på med å treffes etterhvert :) Har liksom ingen i min omgangskrets som venter smått, så da er det artig å bli kjent med noen i trondheim som venter i samme mnd :) Men kanskje litt tidlig enda?? Blir gjerne med etterhvert jeg også. Foreløbig termin er 12.okt etter tidlig ul, men skal på ordinær ul 13.mai. Gleeeder meg! :)

Jeg blir gjerne med på treff så sant det er på kveldstid.

Eneste andre forutsetninga er at jeg føler meg grei den dagen - formen min er fremdeles ikke 100% - så varierer litt her :)

Tid og sted - tja, si det - jeg syns bare blåbær pleier å bli litt båkete, ofte vanskelig å høre hva folk tvers over bordet snakker om, men bortsett fra det så er jeg åpen for forslag jeg :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...