Gå til innhold

Sniker ikke i køen allikevel...

Anbefalte innlegg

Da vi kom opp på føden i går fikk vi beskjed om at det hele( med innleggelsen og igangsettingen) var en misforståelse mellom 2 leger! så da går svangerskapet som normalt! usikker på hva jeg føler ang det pga fikk tenkt så mange tanker i går, ryddet og vasket babyklær, leilighet o.l og fikk innstilt oss på igangsettelse rett før det hele bare viste seg å være en feil..

Men vi vet jo at det beste er at babyen får være i livmoren så lenge som mulig så det går nok bedre etterhvert:) så da følger vi hverandre allikevel connie;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137621449-sniker-ikke-i-k%C3%B8en-allikevel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan tenke meg du blei litt skuffet da ja. Men må innrømme at det er godt å ha en felles ventende her innpå. Bare en dag som skiller oss. Sendte deg en pm før jeg kikkelt her innpå.

Hadde nok blitt litt gretten på legene som missforstod hverandre ja,og det gikk kun utover deg det. Hm. Ja, ja. Får sitte her med magene en stund til vi da. Noen sa til meg i går at jeg hadde fått fødeansikt, men det sa de langt tid før elisa blei født også. Så jeg se ikke det som ett sikkert tegn.

Fant ut at det er 4 helger sammen før babyen kommer. Så vi får prøve å kose oss litt siste tiden. Fikk hatt storvask i dag vi... Deilig. Sambo er så flink og snill. Deilig å få det gjordt!!

Men da snakkes vi jo snart igjen da kaalrot!!! :)

Legen som opplyste meg om denne misforståelsen syntes dette var veldig veldig morsomt..-noe jeg og min samboer Ikke syntes!! I tillegg hadde de blitt bevist misforståelsen like etter at jeg hadde gått, men de tok seg selvfølgelig ikke bryet med å ringe og fortelle oss om dette..da vi kom til avtalt tid på kvelden kl 20.00 fikk vi beskjed om å vente på gangen.. Det gikk 1 time før min samboer sa at nå var det nok. Han stakk hodet inn på føden og da viste det seg at de hadde glemt oss helt ut!! men men..-nå er det bare 28 dager til termin så det er uansett ikke lenge ti ting kan begynne å skjel:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...